۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶

شفیعی در گفتگو با مهر:

شهرداری ارومیه هدف بزرگی دارد/ امیدوارم والیبال سروسامان بگیرد

شهرداری ارومیه هدف بزرگی دارد/ امیدوارم والیبال سروسامان بگیرد

ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره وضعیت این تیم گفت: مطمئن باشید شهرداری ارومیه به ثبات می رسد و حریفی قدرتمند برای رقبا به شمار می رود.

علی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت تیم شهرداری ارومیه و خوب آغاز نکردن بازی ها علیرغم وجود ستاره ها در این تیم گفت: تیم شهرداری ارومیه، فصل گذشته وضعیت مناسبی نداشت و در حال حاضر تیمی که بسته شده است، به کلی تغییر کرده و شاکله تیم عوض شده است. این تیم هدف بزرگی دارد. به یاد دارم زمانی که بانک سرمایه برای نخستین بار تشکیل شد با وجود تمام ستارگانش، بازی نخست را واگذار کرد. کمی زمان می برد تا نفرات جدید در کنار هم به ثبات برسند.

ملی پوش والیبال ایران  اظهار داشت: تیم سایپا نیز سال گذشته در مرحله پلی آف به ثبات رسید. شهرداری ارومیه بهتر خواهد شد. در دو بازی گذشته نیز بازی ها ۵ ست شد و ما می توانستیم پیروز باشیم. مطمئنا این تیم به ثبات خواهد رسید و در ادامه حریفی قدرتمند برای حریفان به شمار خواهد رفت.

وی در خصوص فشردگی رقابت های لیگ نیز خاطرنشان کرد: من با آمادگی ۶۰-۷۰ درصدی بازی ها را دنبال می کنم. تقریبا یکی دوسالی می شود که به خاطر بازی های پر فشار ملی و باشگاهی نتوانستیم ریکاوری مناسبی داشته باشیم و این عمر ورزش حرفه ای یک ورزشکار را کوتاه می کند. اگر خود را با لیگ هایی مانند ایتالیا و لهستان مقایسه می کنند، اولاً بازیکنان ملی پوش آنان تا این اندازه به بازی گرفته نمی شوند و لیگ آنها حرفه ای است. از نظر زیرساخت بسیار با ما متفاوت هستند و ما نمی توانیم بدون زیرساخت فقط تعداد بازی های زیاد آنها را کپی برداری کنیم.

شفیعی تصریح کرد: امیدوارم والیبال سر و سامان بگیرد چرا که حیف است ورزش تیمی مانند والیبال که طرفداران زیادی دارد مورد کم لطفی و بی توجهی قرار گیرد و به خاطر یک سری سیاست های غلط نتواند جایگاهی که دارد را حفظ و بهبود ببخشید.

کد خبر 4765027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha