۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶

افشاردوست در گفتگو با مهر:

دلیل اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای والیبال را نمی‌دانم

دلیل اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای والیبال را نمی‌دانم

کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال در واکنش به عدم انتشار تایید صلاحیت شدگان انتخابات این فدراسیون گفت: نمی دانم دلیل این کار چیست و وزارت ورزش چیزی اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیدهای انتخابات فدراسیون والیبال از روز نهم شهریور ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز کاری برگزار شد و بالاخره پس از حدود سه ماه وزارت ورزش ۲۹ آبان ماه را زمان برگزاری مجمع انتخاباتی اعلام کرد. زمان انتخابات در حالی اعلام شد که هنوز خبری از تایید صلاحیت‌ها نیست.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعلل وزارت ورزش در اعلام تایید صلاحیت‌های کاندیداهای والیبال گفت: مثل تمام علاقه‌مندان به والیبال خوشحالم که بالاخره زمان انتخابات مشخص شد. امیدوارم رئیس فدراسیون هرچه سریع‌تر مشخص شود و مسئول والیبال مشخص شود تا تیم ملی در آستانه اعزام به رقابت‌های انتخابی المپیک با شرایط بهتری راهی شود و جواز صعود به المپیک کسب شود.

این پیشکسوت والیبال ادامه داد: بر اساس آیین نامه انتخابات باید در فاصله ۱۵ روز تا زمان برگزاری انتخابات کاندیداها مشخص شوند و تایید صلاحیت ها اعلام شود. متاسفانه وزارت ورزش دلیل خاصی برای تعلل در اعلام تایید صلاحیت‌ها اعلام نکرده است.

کاندیدای انتخابات فدراسیون والیبال افزود: اسبقیان مطمئنا دلیل منطقی برای این کار دارد. به عنوان یک کاندیدا کسی دلیلی برای دیر اعلام شدن تایید صلاحیت شدگان اعلام نکرده است و اخبار را از طریق رسانه و خبرگزاری ‌ها مطلع می شوم.

وی ادامه داد: کمی پروسه تایید صلاحیت ها به طول انجامیده است و نمی‌دانم چه دلیلی وجود دارد.

کد خبر 4766703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha