۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۹:۵۴

در ۷ ماهه سال جاری صورت گرفت؛

جابجایی یک میلیون و ۳۰۰هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل مرکزی

جابجایی یک میلیون و ۳۰۰هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل مرکزی

اراک- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از جابجایی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر طی ۷ ماهه سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از این میزان ۳۳ هزار و ۶۶۲ سفر توسط اتوبوس، ۷۲ هزار و ۶۸۵ سفر با مینی بوس و سواری و ۶ هزار و ۵۰۷ سفر دربستی به شهرهای مختلف جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تعداد ناوگان عمومی مسافری استان مرکزی را یک هزار و ۲۶ دستگاه بیان کرد و افزود: از این میزان ۳۲۳ دستگاه سواری، ۲۹۹ دستگاه اتوبوس و ۴۰۴ دستگاه نیز مینی بوس است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۱ شرکت مسافربری در استان مرکزی در استان فعالیت دارند و ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: در قالب کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ از ابتدای سال جاری به ۴۴۶ تخلف مطرح شده در حوزه های ایمنی و ترافیک، مسافر و کالا رسیدگی و ۴۴۶ رای نیز صادر شده است.

زندی فر تصریح کرد: مسافران توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت های مسافربری و حمل و نقل استان از طریق سامانه های ۱۰۰۰۱۴۱ و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال هر منطقه، اعلام کنند تا رسیدگی لازم برای حل مشکل صورت پذیرد.

کد خبر 4769763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha