ابوعبیده:

«قسام» یک گنج اطلاعاتی از عملیات «لبه شمشیر» در اختیار دارد

«قسام» یک گنج اطلاعاتی از عملیات «لبه شمشیر» در اختیار دارد

سخنگوی گردان های عزالدین قسام تاکید کرد که این گردان‌ها یک گنج اطلاعاتی بسیار مهم و باارزش از عملیات لبه شمشیر در اختیار دارد که نقطه عطفی در تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابو عبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که این گردان‌ها یک گنج اطلاعاتی بسیار مهم و باارزش از عملیات لبه شمشیر در اختیار دارد که نقطه عطفی در تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی است.

وی در سخنانی در جریان رژه نظامی گردان‌های قسام به مناسبت اولین سالروز عملیات لبه شمشیر در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه تاکید کرد: قسام اطلاعات مهم و باارزشی در اختیار دارد که دشمن هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که روزی چنین اطلاعاتی به دست ما برسد و مقاومت از این اطلاعات به نفع خود در نبرد مغزها با دشمن بهره می‌گیرد.

ابوعبیده تاکید کرد که دشمن صهیونیستی بداند که این اطلاعات مهم کاملا بر شیوه عملیات‌های ما در آینده تاثیرگذار خواهد بود و سران دشمن باید چشم انتظار تاثیرات و نتایج آن باشند و طی هفته‌های آینده گوشه‌ای از عملیات لبه شمشیر و دستاوردهای مقاومت در این عملیات و تلاش‌های گسترده رژیم اشغالگر برای جاسوسی از مقاومت که هر بار به شکست انجامیده، را رو خواهیم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی گردان‌های قسام خاطر نشان کرد که بمباران شهر تل آویو از زمان شهادت احمد جعبری از فرماندهان این گردان‌ها جزو بانک اهداف مقاومت قرار گرفت و مقاومت هرگاه بخواهد این شهر را موشک‌باران خواهد کرد.

ابو عبیده تصریح کرد که تاریخ شهادت خواهد داد که تل آویو از قلب غزه و با عزم و اراده دلاورمردان مقاومت بمباران شد و به لرزه درآمد و غزه با ملت عظیم و مقاومت قهرمان آن، همچون آتشی دامنگیر اشغالگران خواهد بود تا در نهایت آن‌ها را از این سرزمین بیرون براند.

وی تاکید کرد که هر روز که می‌گذرد، شاهد دلاوری ها و دستاوردهای جدیدی هستیم که با خون شهدا و عزم پولادین آنان محقق می شود و گردان های قسام موفق شد سری ترین و  قدرتمندترین یگان ارتش رژیم صهیونیستی را شکست داده و اسرار محرمانه و عملیاتی بزرگ و ارزشمندی از آنان بدست بیاورد.

ابو عبیده همچنین تلاش های اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در غزه و اداره موفقیت آمیز نبرد با  دشمن صهیونیستی را  ستود و تاکید  کرد که دستاوردهای مقاومت از طریق اتاق عملیات مشترک مایه فخر و مباهات برای ملت فلسطین است و ما تلاش می کنیم تا آن را حفظ کنیم و اینگونه وحدت مقاومت در میدان نبرد را به تصویر بکشیم.

سخنگوی قسام در ادامه به شهدای عملیات لبه شمشیر و دلاوری های آنان اشاره و تاکید کرد که مقاومت هرگز ظلم و جنایات دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین را از یاد نمی برد و همزمان که دستاوردهای خود را به نمایش می گذارد، اعلام می دارد که به دقت و از نزدیک پیگیر ظلم و جنایت در حق ملت فلسطین و ادامه محاصره جائرانه آن است و نبرد آماده سازی مجاهدان همچنان ادامه دارد و ما همیشه این را در ذهن داریم که دشمن هرگاه در برابر مقاومت شکست می خورد و راه به جایی نمی برد، تمام فلسطینیان را مورد مجازات و تجاوز قرار می دهد.

ابو عبیده در پایان خاطر نشان کرد که مقاومت اکنون قادر است اهداف خود را به دقت تعیین کرده و تصمیماتی اتخاذ کند که دشمن هرگز پیش بینی آن را نمی کند و محاصره ملت فلسطین و اعمال فشار بر آن، قطعا حساب دشمن را سنگین تر خواهد کرد.

کد خبر 4769792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha