۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۵۶

استاندار اردبیل:

فعالان اقتصادی اردبیل از توسعه روابط با عمان استقبال می‌کنند

فعالان اقتصادی اردبیل از توسعه روابط با عمان استقبال می‌کنند

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: فعالان اقتصادی، تجار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل از توسعه روابط با عمان در بخش‌های مختلف استقبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو شامگاه سه شنبه در نشست با سفیر کشور عمان که در فرودگاه استان اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: فعالان اقتصادی، تجار، نمایندگان مردم در خانه ملت و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل از توسعه روابط با کشور عمان استقبال می‌کنند.

به گفته وی با توسعه روابط تجاری، اقتصادی و گردشگری بین اردبیل و عمان می‌توان از ظرفیت‌های مناسب شهرستان‌های مختلف اردبیل برای رونق تولید و جذب سرمایه گذاران استفاده بهینه کرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: استان اردبیل از نیروهای انسانی توانمند و ماهری برخوردار بوده که در کنار پتانسیل‌های خدادادی گردشگری، کشاورزی و صنعت می‌تواند در جذب سرمایه گذاران مختلف داخلی و خارجی بیشتر از گذشته موفق ظاهر شود.

بهنام جو با بیان اینکه استان اردبیل در صنعت فرش و عسل از آوازه جهانی برخوردار است، افزود: عمان می‌تواند مسیر مناسبی برای صادرات غیرنفتی اردبیل به کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر نقاط جهان تلقی شود.

وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری‌های مشترک و همکاری‌های دو جانبه اردبیل و عمان استقبال می‌کنیم، افزود: آژانس‌های گردشگری عمانی نیز می‌توانند اردبیل را به عنوان مقصد مناسبی برای حضور گردشگران خارجی در استان معرفی نمایند.

استاندار اردبیل تأکید کرد: خوشبختانه سرمایه گذاری‌های خارجی در استان اردبیل در حال طی روند رو به رشد خود بوده که از آن جمله می‌توان به سرمایه گذاری‌های مشترک در بخش‌های معدن، پنل‌های خورشیدی و ایجاد هتل‌ها و مراکز اقامتی پنج ستاره اشاره کرد.

کد خبر 4770830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha