۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰

با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران برگزار شد؛

آیین افتتاح ستاد انتخابات حوزه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس

آیین افتتاح ستاد انتخابات حوزه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس

تهران- آیین افتتاح ستاد انتخابات حوزه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه آیین افتتاح  ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران ،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس جهت انتخابات اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران برگزار شد.

شکر الله حسن بیگی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوزه انتخابیه تهران ،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس مرکز حوزه انتخابیه در تهران محسوب می شود.

حسن بیگی افزود: افرادی که می خواهند برای این حوزه ها داوطلب شوند می توانند ب فرمانداری ها و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

عیسی فرهادی با بیان اینکه تهران یکی از مهم ترین حوزه های انتخابیه است که ۳۰ نماینده دارد و ۴ حوزه انتخابیه دیگر نیز در فرمانداری تهران است که عملیان رای گیری اقلیت ها را با مرکزیت تهران انجام می دهد و مرکز حوزه انتخابیه مجلس نمایندگان نیز در فرمانداری تهران است که امروز مورد افتتاح قرار گرفت و طبق برگزاری انتخابات های گذشته با استفاده از تجربیا قبل این انتخابات را نیز با شکوه برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 4771070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha