۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴

فرمانده‌ کل ارتش:

توان نیروهای مسلح ایران بالا است/ آمادگی برای مقابله با هر تهدید

توان نیروهای مسلح ایران بالا است/ آمادگی برای مقابله با هر تهدید

بوشهر - فرمانده‌ کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستیم، گفت: توان رزمی و روحی نیروهای مسلح ایران بسیار بالا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در دیدار با آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  اظهار داشت: در سفر به استان بوشهر بخش های مختلف ارتش شامل نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند در جاهای مختلف مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

فرمانده‌ کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه توان رزمی نیروهای ارتش در استان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفت، تصریح کرد: در این بررسی‌ها توان رزمی و روحی ارتش در استان بوشهر ارزیابی شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه هم توان رزمی خوب است و هم آمادگی‌های رزمی و روحی در حد مقابله با تهدیدات بالا است. همه برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان آمادگی لازم و کافی دارند.

امیر سرلشکر موسوی با قدردانی از هدایت‌ها و حمایت‌های امام جمعه بوشهر از نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر افزود: در دیدار با آیت‌الله صفایی بوشهری و جلسه معنوی، سفر یک‌ هفته‌ای از  استان کامل شد و ان‌شاءالله این حمایت‌های معنوی همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 4771595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha