۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۴۱

با صرفه‌جویی ۷۰ درصدی؛

تابلو برق ۴۵ کیلو وات طراحی و روی یک حلقه چاه در باقرشهر نصب شد

تابلو برق ۴۵ کیلو وات طراحی و روی یک حلقه چاه در باقرشهر نصب شد

ری- معاون بهره‌برداری آبفای منطقه۶ شهر تهران گفت: با صرفه‌جویی ۷۰ درصدی تابلو برق ۴۵ کیلو وات طراحی و روی یک حلقه چاه در باقرشهر نصب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نامداری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با صرفه‌جویی۷۰ درصدی یک‌ دستگاه تابلو برق با ظرفیت ۴۵ کیلووات طراحی و روی یک حلقه چاه در باقرشهر نصب شد.

معاون بهره‌برداری آبفای منطقه۶ شهر تهران با اعلام این خبر گفت: این تابلو برق با رعایت تمامی استانداردها و دستورالعمل‌های فنی، پس از طراحی، نقشه‌کشی و گردآوری (مونتاژ) تجهیزات الکتریکال، توسط گروه کارگاه برق و تاسیسات شرکت روی چاه شماره ۲۰ باقرشهر نصب شد.

نامداری افزود: این تابلو برق با اتکای کامل به دانش، تخصص و خلاقیت کارشناسان حوزه معاونت فنی شرکت طراحی و ساخته شده است و از ویژگی‌های مهمی مانند وجود راه‌انداز نرم با حالت استارت و توقف خودکار، تعیین ظرفیت دقیق خازن جبران‌کننده توان راکتیو و چیدمان اصولی تجهیزات داخلی و هم‌چنین سیم‌کشی کاملا فرم‌دهی‌شده برخوردار است.

وی گفت: بر اساس استعلامی که از تابلوسازان معتبر برای طراحی و ساخت یک تابلو برق با ویژگی‌های مشابه گرفته شد، رقمی معادل سه برابر هزینه جاری اعلام و پیشنهاد شده بود؛ از همین رو طراحی و ساخت این تابلو به کارشناسان شرکت سپرده شد که خوش‌بختانه با هزینه‌ای کم‌تر از یک سوم مشابه استعلام‌شده، طراحی و ساخته شد.

معاون بهره‌برداری آبفای منطقه۶ شهر تهران بیان داشت: برای طراحی و ساخت این تابلو مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده که نسبت به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریالی پیشنهادشده بسیار مقرون به‌صرفه و اقتصادی است.

کد خبر 4771611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha