۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰

به همت تبلیغات اسلامی؛

۴۲۰ برنامه فرهنگی ویژه هفته وحدت در استان البرز برگزار می‌شود

۴۲۰ برنامه فرهنگی ویژه هفته وحدت در استان البرز برگزار می‌شود

کرج - روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز اعلام کرد که در هفته وحدت ۴۲۰ برنامه فرهنگی در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری ۴۲۰ برنامه فرهنگی به مناسبت هفته وحدت (میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در استان خبر داد.

امید سبزعلی مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان البرز، گفت: این برنامه ها در سطح مساجد، حسینیه ها و امامزاده های استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را اعلام همبستگی بین آحاد مرد به ویژه اقشار شیعه و سنی دانست و گفت: سخنرانی، بیان فضایل و کرامات حضرت رسول اکرم (ص)، جلسات پرسش و پاسخ، جلسات محوری، اجرای گفتمان دینی، مراسم جشن، آذین‌بندی مساجد، حسینیه ها، مدیحه سرایی، محافل قرآنی، سرود خوانی و تواشی از مهمترین برنامه های است که با با هماهنگی ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد تفرقه بین مسلمانان می باشد، اجرای ویژه برنامه های فرهنگی می تواند در ایجاد همدلی و همزبانی و وحدت آحاد مردم در استان البرز اثرگذار باشد.

کد خبر 4772020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha