۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹

در گفتگو با مهر اعلام شد

بررسی معابر به دنبال بارش برف توسط ناظران مناطق آموزش وپرورش

بررسی معابر به دنبال بارش برف توسط ناظران مناطق آموزش وپرورش

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در روزهای برفی مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ناظرینی را به مناطقی که احتمال بارش ‏برف بیشتر است یا ممکن است یخبندانی ایجاد شده باشد، می فرستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین برف در پایتخت از ساعات نخست امروز شروع به بارش کرد و همزمان با بارش برف که در برخی مناطق شهر تهران رو به افزایش است، والدین و دانش آموزان درباره احتمال تعطیلی مدارس برای روز آتی صحبت می کنند؛ این در حالی است که به گفته مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهر تهران در برخی مواقع تعطیلی مدارس ممکن است تا ساعت ۶ صبح، اعلام شود.

مسعود ثقفی مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند بررسی میزان بارش برف در تهران و اعلام تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس از سوی آموزش و پرورش گفت: هر وقت با بارش برف رو به رو می شویم، مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران ناظرینی را به مناطقی که احتمال بارش ‏برف بیشتر است یا ممکن است یخبندانی ایجاد شده باشد، می فرستند و تا ساعت پایانی شب و گاه در برخی مواقع تا صبح آن را به بنده اطلاع می دهند. در ادامه این بررسی ها با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در میان گذاشته می شود تا درباره تعطیلی مدارس تصمیم گیری شود و از طریق روابط عمومی این موضوع اطلاع رسانی می شود. اگر میزان بارش برف زیاد باشد شب هم این موضوع اطلاع رسانی می شود.

کد خبر 4773478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha