۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۲۹

شهردار محمدیه:

روزانه ۶۰ تن زباله در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری می شود

روزانه ۶۰ تن زباله در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری می شود

قزوین- شهردار محمدیه گفت: روزانه ۶۰ تن و ماهانه بیش از ۱۸۰۰ تن زباله توسط ۹۰ پاکبان در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری و به سایت محمدآباد منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از پاکبانان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان عصر سه شنبه با حضور مریم نخستین شهردار، شمس الله غلامی، علی کاظمی، رضا منفرد اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و جمعی از پاکبانان در تالار اجتماعات شورا برگزار شد.

مریم نخستین در این مراسم گفت: نگاه ما در ارائه خدمات شهری معطوف به نیازهای روزمره و اساسی شهروندان است و در این راه با همه محدودیت های مالی اجرای طرح های عمرانی در اولویت بوده است.

وی بیان کرد: در کنار فعالیتهای عمرانی و خدمات شهری به امور فرهنگی هم نگاه ویژه داریم و تلاش می کنیم در همه حوزه ها خدمات مناسب به مردم ارائه شود.

شهردار محمدیه تصریح کرد: در ناحیه شهری مهرگان و شهر محمدیه به نظافت شهری اهمیت خاصی داده ایم و در این راستا ۹۰ پاکبان در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در جمع آوری زباله های شهری خدمت می کنند.

نخستین یادآورشد: روزانه ۶۰ تن انواع زباله خشک و تر و ماهانه ۱۸۰۰ تن زباله در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع آوری و به سایت محمدآباد منتقل می شود و با تلاش شبانه روزی توانسته ایم ضمن حفظ نظافت و پاکیزگی شهری به سلامت شهروندان هم کمک کنیم.

وی افزود: بیش از ۹۰۰ سطل زباله در مناطق مختلف شهری نصب شده و با جمع آوری مکانیزه زباله ها توانسته ایم رضایت شهروندان را نیز جلب کنیم.

شهردار محمدیه با تشکر از همکاری خوب شورای شهر در توجه به تکریم کارگران و کارکنان شهرداری اظهارداشت: در طول سال و مناسبت های مختلف از گروههای مختلفی چون هنرمندان، ورزشکاران، قاریان قرآن، سالمندان، معلولان، بانوان و رانندگان تجلیل می شود و در این دوره به پاس زحمات ارزشمند پاکبانان امروز از ۹۰ پاکبان که زیبایی، نظافت و پاکیزگی شهر را مدیون آنها می دانیم تجلیل می کنیم.

نخستین تصریح کرد: خوشبختانه با تدبیر انجام شده هیچ مشکلی در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری و مطالبات پیمانکاران نداریم و بموقع آن را تامین کرده ایم.

وی بیان کرد: با همکاری اعضای شورای شهر از این پس نیروهای خدماتی هم همانند سایر کارکنان شهرداری از خدمات رفاهی، تشویق و برنامه های تفریحی و بسته های حمایتی برخوردار خواهند شد.

وی بیان کرد: به منظور تکریم از پاکبانان نسبت به اعزام دوره ای آنها به سفرهای زیارتی هم اقدام می کنیم که امیدواریم با سیاست های تشویقی، انگیزه خدمت رسانی آنها بیشتر شود.

نخستین توجه به مشارکت شهروندان در حفظ پاکیزگی شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید شهروندان شعار «شهر ما خانه ما» را عملی کرده و ضمن کاهش تولید زباله با جدا سازی آنها و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بتوانند شهرداری را در ارائه خدمات بهتری یاری کنند.

شهردار محمدیه در خصوص پرداخت حقوق پاکبانان هم گفت: پیمانکار تعهد کرده تا سه ماه باید حقوق نیروهای خدماتی خود را پرداخت کند و ما نیز تاکید داریم تا حقوق این افراد بموقع پرداخت شود.

در ادامه از پاکبانان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تجلیل شد.

کد خبر 4776353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha