۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۳۶

عضو شورای اسلامی شهر محمدیه:

تلاش پاکبانان در شهر محمدیه و تحقق شهری پاک و زیبا ستودنی است

تلاش پاکبانان در شهر محمدیه و تحقق شهری پاک و زیبا ستودنی است

قزوین- عضو شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: تلاش پاکبانان برای معرفی شهر محمدیه به عنوان شهری پاکیزه و زیبا در استان قزوین ستودنی و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از پاکبانان شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان عصر سه شنبه با حضور مریم نخستین شهردار، شمس الله غلامی، علی کاظمی، رضا منفرد اعضای شورای اسلامیشهر محمدیه در تالار اجتماعات شورا برگزار شد.

شمس الله غلامی در این مراسم گفت: شهر محمدیه در سالهای اخیر توانسته در مبلمان شهری، نظم و قانون مداری، زیبایی و پاکیزگی شهری در ردیف شهرهای مهم و شاخص استان و کشور قرار گیرد
که این موفقیت با تلاش مجموعه همکاران شهرداری و شورا و مشارکت و همراهی مردم صورت گرفته است.

وی بیان کرد: جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفری شهر محمدیه و ۵۰ هزار نفری فعلی ناحیه شهری مهرگان موجب شده تا محدوده خدمت رسانی شهرداری توسعه یابد که مسئولیت نیروها در واحدهای مختلف دوچندان شده است.

غلامی تصریح کرد: پاکبانان که سلامت خود را به مخاطره انداخته و از صبح زود تا انتهای شب با جمع آوری زباله در خدمت شهروندان هستند نقش موثری در پاکیزگی شهری دارند و همه ما قدردان آنها هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر محمدیه یادآورشد: به جرات می توان اذعان کرد حلال ترین حقوق ها متعلق به پاکبانانی است که با تلاش شبانه روزی خود، سلامتی، پاکیزگی و زیبایی را به شهروندان هدیه می کنند و ما وظیفه داریم قدردان خدمات آنها باشیم.

غلامی اضافه کرد: از شهروندان انتظار داریم با کاهش میزان تولید زباله های خانگی ضمن صرفه جویی در مصرف مواد غذایی و سایر اقلام در پاکیزگی شهری با شهرداری همکاری کنند.

در ادامه محسن چگینی مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهر محمدیه با اشاره به حوادث اخیر در مناطق مختلف کشور اظهارداشت: امروز باید همه ما ه ۹ وشیار باشیم و اجازه ندهیم اموال مردم با شیطنت
برخی فرصت طلبان تخریب شده و هزینه آز از مردم تامین شود.

وی بیان کرد: برخی گزارش ها حاکی است عوامل تحریک شده از سوی دشمنان خارجی با قرار دادن مواد منفجره در سطل های زباله در صدد ایجاد رعب و وحشت و نا امن کردن فضا را دارند که از
همه شهروندان بویژه پاکبانان که معمولا از ساعات اولیه بامداد تا نیمه های شب در تلاش برای خدمتگذاری در شهرها هستند مراقب حرکات مشکوک باشند و در صورت نیاز موارد را با بسیج در میان بگذارند تا امنیت مردم دچار خدشه نشود.

چگینی افزود: دولت باید برای فشار گرانی ناشی از افزایش قیمت بنزین فکری کند که بسته های حمایتی در همین راستا پیش بینی شده اما ما نیز باید مراقب باشیم تا به بهانه این طرح عده ای فرصت طلب نتوانند امنیت و آرامش و آسایش شهرمان را بر هم بزنند.

وی اظهارداشت: بسیجیان با آمادگی کامل در برقراری نظم و امنیت در کنار سایر نیروها در خدمت شهروندان هستند و اطمینان می دهیم اجازه نخواهیم داد امنیت شهر محمدیه آسیب ببیند.

امید منفرد دیگر عضو شورای اسلامی شهر محمدیه هم در خصوص تکریم جایگاه پاکبانان و تقدیر از خدمات آنها در چند نوبت در طول سال نکاتی را یادآورشد.

در ادامه رضا ابراهیم زاده نماینده پاکبانان گفت: نیروهای خدماتی با انگیزه فراوان برای نظافت و پاکیزه کردن شهر تلاش می کنند و در این راه به همکاری مردم هم نیازمند هستند.

وی اضافه کرد: پرداخت بموقع حقوق از سوی شهرداری موجب تقویت انگیزه پاکبانان در خدمت صادقانه شده و امیدواریم با برخورداری این نیروها از خدمات رفاهی سایر کارکنان شهرداری گامی در مسیر خدمت رسانی بیشتر پاکبانان مهیا شود.

در ادامه از ۹۰ پاکبان شر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان تجلیل شد.

کد خبر 4776372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha