۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

۱۲۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته بسیج در گرمسار برگزار می‌شود

۱۲۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته بسیج در گرمسار برگزار می‌شود

گرمسار - فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه ۱۲۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته بسیج در شهرستان برگزار می‌شود، گفت: تجمع بزرگ بسیجیان پنجم آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار مجید ناظریه در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت چهل‌سالگی تشکیل بسیج اظهار داشت: با توجه به در پیش رو بودن چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ۱۲۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته بسیج در گرمسار برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه «بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» شعار محوری برنامه‌های این هفته است، افزود: دیدار مسئولان اقشار بسیج و فرماندهان نظامی با ائمه جمعه و جماعات، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، گل‌باران و غبارروبی از مزار شهدا و برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله بسیج از برنامه‌های مهم این هفته است.

توزیع ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری محفل انس و مودت خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری اردوهای جهادی از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته محسوب می‌شود، تصریح کرد: اهداء یک هزار کیف لوازم‌تحریر به مدارس گرمسار و اهداء ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم این شهرستان از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

ناظریه با اشاره به اقدامات شاخص گروه‌های جهادی بیان کرد: توزیع و نصب ۱۳۰ پوستر خدمات بسیج از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

وی بابیان برخی خدمات و دستاوردهای بسیج مستضعفین در چهل سال گذشته بیان کرد: ۲۰ پایگاه اوقات فراغت در گرمسار در حال خدمت‌رسانی به عموم مردم هستند و احداث ۱۰ هزار متر مکان ورزشی در این شهرستان از دیگر خدماتی است که توسط بسیج به عموم مردم ارائه می‌شود.

کد خبر 4776847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha