۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۲۳

در تجمعی استکبارستیز رقم خورد؛

تجدید میثاق اردبیلی‌ها با ولایت در حمایت از آرمان‌های انقلاب

تجدید میثاق اردبیلی‌ها با ولایت در حمایت از آرمان‌های انقلاب

اردبیل - در راستای محکوم کردن اقدامات اخیر آشوبگران، اهالی استان اردبیل با تجمع گسترده خود با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دارالارشاد اردبیل از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه میعادگاه عاشقان انقلاب بود؛ زن و مرد و کودک و پیر و جوان همه با هم یکصدا برای حمایت از اقتدار و امنیت کشور وارد صحنه شدند تا بار دیگر عشق و ارادت مثال زدنی اهالی این استان به آرمان‌های انقلاب در مقابل دیدگان جهانیان ثبت و ضبط شود.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه‌ای در محکومیت معاندین نظام و لبیک به بیانات ولی امر مسلمین آیت الله خامنه‌ای همراه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گردهمایی بزرگ عاشقان ولایت در اردبیل عنوان کرد: این راهپیمایی شکوهمند و حضور همه جانبه مردم بار دیگر از عشق و ارادت آحاد مردم به ولی فقیه و آرمان‌های انقلاب خبر می‌دهد.

حجت‌الاسلام نظرپور با تأکید بر اینکه همگان باید قدردان انقلاب باشیم، افزود: صف منتقدان از آشوبگران جدا بوده و اهالی فهیم و بابصیرت استان اردبیل نیز در حواشی اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گفته وی مردم بسیاری از استان‌های کشور همچون اردبیل در موضوع افزایش قیمت بنزین صبوری کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: باید در تمامی شرایط و برهه‌های زمانی قدردان هوشیاری مردم در قبال توطئه‌های مستمر دشمنان بود.

نظرپور به ثابت قدم بودن اردبیلی‌ها در صیانت از انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: دفاع مردم از ارزش‌های والای انقلاب پایانی ناپذیر بوده و به کوری چشم دشمنان پشتیبانی از نظام به برکت حضور مردم ادامه دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری مردم مسئولیت خادمان مردم را سنگین‌تر می‌کند و در این راستا نیازمند تلاش بیشتر مسئولان برای فراهم آوردن رفاه اقتصادی و غلبه بر گرانی هستیم.

وی با بیان اینکه آشوبگران به مانند دشمنان اهل بیت (ع) هستند، افزود: اهالی قدرشناس اردبیل به مانند همیشه در شرایط سخت سربلند بیرون آمده و حامی انقلاب خواهند بود.

به گزارش مهر، مشابه راهپیمایی گسترده اردبیلی‌ها در تمامی شهرستان‌های استان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

کد خبر 4776899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha