۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸

معاون وزیر راه تأکید کرد:

لزوم تداوم آمادگی اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی

لزوم تداوم آمادگی اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی

اردبیل - معاون وزیر راه گفت: حضور به موقع و آمادگی اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالهاشم حسن‌نیا ظهر پنجشنبه در بازدید از محور اردبیل - آستارا عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات مطلوب حضور به موقع و آمادگی اکیپ‌های راهداری در محورهای مواصلاتی ضروری است.

وی افزود: راهداران با توجه به سنگینی وظایف خود در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه روزی برای خدمت رسانی به مسافران و عموم مردم حاضر بوده و تلاش‌های انجام یافته در این خصوص شایسته تقدیر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص جوی به خصوص در مناطق کوهستانی استقرار اکیپ‌های راهداری برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران و آمادگی لازم برای برفروبی جاده‌ها ضروری بوده و در این راستا خدمات انجام یافته در استان اردبیل خوب ارزیابی می‌شود.

حسن‌نیا در ادامه به اقدامات انجام یافته در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: اجرای موفقیت آمیز طرح ملی ابرار، خط کشی، آسفالت و ایجاد روشنایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل از جمله اقدامات و برنامه‌های سازمان راهداری در منطقه است.

وی تصریح کرد: هوشمند سازی جاده‌ها و ایجاد زیرساخت‌های پایانه مرزی بیله سوار و پاسگاه‌های پلیس راه از دیگر پروژه‌هایی بوده که در استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 4777717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha