۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶

استاندار اردبیل:

زمینه برگزاری انتخابات پرشور در اردبیل فراهم شود

زمینه برگزاری انتخابات پرشور در اردبیل فراهم شود

اردبیل - استاندار اردبیل بر فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات پرشور در استان اردبیل با مشارکت حداکثری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه نشست فرمانداران با اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل با تاکید بر تلاش برای فراهم ساختن زیرساخت‌های برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس، عنوان کرد:مسئولان و فرمانداران شهرستان‌های استان باید با تعامل با هم زمینه برگزاری انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: البته تلاش برای هماهنگی و تمهید مقدمات برگزاری انتخابات مجلس نباید مانع اقدامات توسعه‌ای در استان باشد.

استاندار اردبیل یادآور شد: خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم اولویت مسئولان استان است.

وی تصریح کرد: تلاش برای ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم ترین برنامه کاری در نظر گرفته شده بر اساس نیازهای موجود است.

بهنام‌جو ادامه داد: تلاش برای مشخص کردن محدوده منطقه آزاد در شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد، گرمی و بیله سوار از جمله ضرورت‌های اقدامات فرمانداران شهرستان‌های نامبرده است.

وی گفت: همچنین تلاش برای جذب سهمیه تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی استان در سال جاری از مهم ترین برنامه‌های کاری مسوولان استان باشد.

تأکید بر بر تأمین زیرساخت‌های لازم برگزاری انتخابات مجلس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این جلسه بر تأمین زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات مجلس در استان تأکید کرد.

بهروز ندایی افزود: ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی در پنج حوزه انتخابیه و شهرهای اردبیل، گرمی، پارس آباد، مشگین شهر و خلخال انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: احراز هویت در حین انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و باید زیرساخت‌های این اقدام در استان فراهم باشد.

کد خبر 4782267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha