۶ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۲۹

فرماندار ری:

برنامه محوری و هدف گرایی مهمترین شاخص‌های مدیریت جدید ری است

برنامه محوری و هدف گرایی مهمترین شاخص‌های مدیریت جدید ری است

ری- فرماندار ری گفت: تحرک، پویایی، برنامه محوری و هدف گرایی از مهمترین شاخص‌های دوره مدیریت جدید شهرستان ری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجایی عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه خود که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، محسن علیجانی، مهدی شیخ، پروانه مافی، علیرضا محجوب و سهیلا جلودار زاده از نمایندگان مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستان در شهرستان ری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: تحرک، پویایی، برنامه محوری و هدف گرایی از مهمترین شاخص‌های دوره مدیریت جدید شهرستان ری خواهد بود که برنامه ریزی هایی در این راستا صورت می گیرد.

توکلی کجانی در ادامه با بیان اینکه شهرستان ری دارای مشکلات و کمبودهایی است که در حوزه های مختلف قرار دارند گفت: این حوزه ها شامل بهداشت و درمان، محیط زیست، ورزش، آب کشاورزی و شرب، صنعت و گردشگری می باشند و برای مرتقع کردن این مشکلات در حوزه های گوناگون برنامه هایی تدوین خواهد شد.

فرماندار جدید ری با تاکید بر عمل گرایی و کار جهادی در این شهرستان افزود: امیدواریم با تکیه بر این عوامل و شاخص ها بتوانیم قدم درست و محکمی جهت ایجاد فرصت ها و ارتقا و پیشرفت شهرستان برداریم.

بر اساس این گزارش توکلی کجانی پیش از این در معاونت خدمات شهری شهرداری باقرشهر، عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی باقرشهر، بخشدار کهریزک، فرماندار ملارد و فرماندار نمونه استان تهران دارای سابقه و فعالیت بوده است.

کد خبر 4783007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha