۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱

نماینده ولی فقیه در گیلان: 

توجه به نماز اول وقت راه برون رفت از مشکلات است

توجه به نماز اول وقت راه برون رفت از مشکلات است

رشت- نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه نماز محبوب‌ترین عمل و ستون خیمه اسلام است، گفت: بر پا داشتن نماز اول وقت راه برون رفت از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح شنبه در پنجمین اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز و مدرسه» در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به تأثیر فردی و اجتماعی توجه به نماز، اظهار کرد: هرچه زمان پیش می‌رود تأثیر فریضه الهی نماز بر انسان و جامعه مشخص‌تر می‌شود.

وی افزود: باید از ظرفیت نماز بعنوان یک جایگاه بزرگ معنوی تاثیرگذار بویژه برای نسل جوان و نوجوان در جامعه جمهوری اسلامی ایران تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: توجه به کلیسا در بسیاری از فیلم‌های غیر اسلامی قابل توجه است بطوری که مسئله حضور انسان در کلیسا با ظرافت در فیلم‌های آنها گنجانده می‌شود در صورتی که تاکنون در فیلم‌های اسلامی به زیبایی‌های مسجد اشاره نشده است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه نماز نخستین فرضیه الهی است که خداوند بر انسان واجب کرده است، افزود: نماز محبوب‌ترین عمل و ستون خیمه اسلام است و بر پا داشتن نماز اول وقت راه برون رفت از مشکلات است.

کد خبر 4784325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha