۱۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۶

فرماندار شازند خبر داد؛

اختصاص۶میلیاردتومان اعتبار برای احداث بندها و سدهای خاکی در شازند

اختصاص۶میلیاردتومان اعتبار برای احداث بندها و سدهای خاکی در شازند

اراک- فرماندار شهرستان شازند از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بندها و سدهای خاکی در راستای کنترل روان آب ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی عرب روز پنج شنبه در حاشیه اجرای طرح جنگل کاری ۲۰۰ هکتار از محدوده ۲ هزار هکتاری چپقلی شازند اظهار داشت: امروز نهال کاری در این منطقه که در مجاورت نیروگاه حرارتی شازند قرار گرفته است، با کمک اداره کل منابع طبیعی استان را شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان شازند گفت: از سال گذشته تاکنون اقدامات خوبی توسط منابع طبیعی شهرستان شازند در حوزه آبخیز داری و آبخوان داری به ویژه احداث سدهای خاکی و بتونی که در مسیر سیلاب قرار گرفته اند، انجام شده است به طوری که سال گذشته در این حوزه سه میلیارد تومان و امسال نیز سه میلیارد تومان دیگر اختصاص یافته است.

عرب بیان کرد: سه نقطه در سطح شهرستان شازند از قبیل ذخیره گاه جنگلی بلوط در پاکل و سرسختی، قره کهریز و بخش زالیان به منظور نهال کاری پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان شازند بیان کرد: در این مراسم بنا به دستور استاندار مقرر شد، مانند محدوده چپقلی با کمک شهرداری مهاجران، فرمانداری و منابع طبیعی شازند ظرف یک الی دو ماه آینده محدوده ای برای جنگل کاری در شهر مهاجران در نظر گرفته شود.

کد خبر 4789784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha