۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷

خطیب جمعه موقت کرمان:

بی تدبیری ها دلیل مشکلات کنونی/مسئولان کم کاری ها را جبران کنند

بی تدبیری ها دلیل مشکلات کنونی/مسئولان کم کاری ها را جبران کنند

کرمان - خطیب جمعه کرمان گفت: کم کاری ها، بی تدبیری ها و فشار دشمنان باعث بروز مشکلات کنونی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت ‌الاسلام احمد شیخ‌ بهایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با اشاره به مشکلات موجود در کشور گفت: کم کاری ها، بی تدبیری ها و فشار دشمنان باعث بروز این مشکلات شد اما با همت همگانی و بصیرت این مشکلات جبران می شود.

وی با اشاره به گرانی بنزین و ناآرامی های اخیر گفت: دشمنان همواره به دنبال فتنه انگیزی در کشور هستند و در حوادث اخیر هم دشمن قصد داشت به دست اشرار مطالبات مردمی را به آشوب بکشاند اما توطئه آنها با شکست مواجه شد.

وی خواستار هوشیاری بیش از پیش دانشجویان و بسیجیان شد و افزود: مسئولان باید با همت مضاعف برای جبران کم کاری ها تلاش کنند.

شیخ بهایی با اشاره به آغاز روند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که صلاحیت نمایندگی مردم را در خود نمی بییند برای ثبت نام اقدام نکنند و مردم هم کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

خطیب جمعه کرمان با گرامیداشت روز دانشجو با اشاره به پیشتازی دانشجویان در همه زمینه ها به ویژه پیشرفت های علمی افزود: دانشجویان آگاه و بیدار و انقلابی هستند اما باید مراقب بود چرا که دشمن برنامه های زیادی برای دانشجویان در نظر گرفته است.

شیخ بهایی همچنین با اشاره به تاسیس شورای انقلاب فرهنگی اظهار کرد: گزارش ها مشکلی را حل نمی کند و این شورا باید خروجی مناسب داشته باشد.

کد خبر 4790193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha