۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱

مهر گزارش می‌دهد

قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد به ۱۸۵ هزار تومان کاهش یافت

قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد به ۱۸۵ هزار تومان کاهش یافت

قیمت بلیت پرواز تهران - مشهد بدلیل کاهش میزان استقبال از سفرهای هوایی ناشی از افزایش برودت هوا و غلطت آلاینده ها در مشهد، به زیر ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که در روزهای اخیر شاهد افزایش آلاینده های زیست محیطی در آسمان کلانشهر مشهد هستیم و همچنین با توجه به افزایش برودت هوا، میزان استقبال از سفر هوایی تهران-مشهد کاهش یافته که این کاهش مسافرت ها به کاهش قیمت بلیت پرواز تهران - مشهد تا ۱۹۰ هزار تومان در روزهای اخیر شده است. 

پرواز تهران-مشهد فردا ۱۷ آذر ساعت ۱۸:۳۰  با رقم ۱۹۰ هزار تومان عرضه شده است و ساعت ۱۰:۳۰ تهران مشهد ۱۷ آذر با قیمت ۱۹۲ هزار و ۲۰۰ تومان قابل خریداری است.

پرواز ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه ۱۷ آذر ، ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ تومان در حال فروش به مسافران بوده و ۱۱:۳۰ برای فردا نیز ۲۱۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است.

همچنین پرواز ۱۲:۱۵ تهران مشهد در ۱۷ آذر ۱۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه شده و پرواز ۱۴:۰۰ تهران -مشهد در روز یکشنبه ۱۷ آذر با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

تهران-کیش؛ محدوده ۲۰۰ هزار تومانی

همچنین قیمت بلیت پروازهای تهران-کیش برای هفته جاری نیز علی رغم آنکه زمان سفر به جزایر جنوبی در نیمه دوم سال است، به شدت کاهش یافته است؛ به عنوان مثال بلیت پرواز تهران-کیش ۱۷ آذر ساعت ۶:۱۵ به قیمت ۲۰۷ هزار تومان عرضه شده است.

پرواز ۶:۲۰ روز ۱۷ آذر تهران-کیش ۲۳۲ هزار تومان و بلیت پرواز ۶:۳۵ دقیقه برای همین مسیر در روز ۱۷ آذر ۲۳۶ هزار و ۵۱۰ تومان به فروش می رسد. 

کد خبر 4790972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
      0 0
      قربون آلودگي هوا تا باشه قيمت هم كم شه.