۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۲۳:۳۱

رئیس ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان:

۳۵۵ نفر برای انتخابات مجلس در سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کردند

۳۵۵ نفر برای انتخابات مجلس در سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کردند

زاهدان- رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵۵ داوطلب نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه‌ انتخابیه این استان ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: فرآیند رسمی انتخابات از بهمن ماه سال گذشته با دستور وزیر کشور کلید خورد و طی این مدت همایش ها، کارگاه ها و دوره های آموزشی متعدد برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات اجرایی شده است.

 رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان بابیان اینکه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ۳۵۵ نفر در استان سیستان و بلوچستان ثبت‌نام کردند، افزود : بیشترین داوطلب در حوزه انتخابیه زاهدان با ۱۳۲ نفر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در این دوره نسبت به دوره های گذشته در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۱۹ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان  ۶ درصد را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

زینی وند گفت: با توجه به آخرین آمار پس از زاهدان با ۱۳۲ نفر، چابهار با ۵۵ نفر، ایرانشهر ۴۵ نفر، خاش ۴۳ نفر، سراوان ۴۱ نفر و زابل با ۳۹ نفر برای کرسی های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۸ نماینده از سیستان و بلوچستان به مجلس راه پیدا می کنند، تصریح کرد: فرمانداران در هر شهر رئیس حوزه انتخابیه هستند و خوشبختانه در این استان دغدغه مشارکت وجود ندارد و سال های گذشته مردم استان با حضور به موقع پای صندوق های رای  ثابت کردند که به آرمان های انقلاب پایبند هستند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه همه کاندیداها و طرفداران آن ها باید قانون را مبنا قرار دهند، بیان داشت: اکنون که هجمه های ناجوانمردانه از همه سو به سمت کشور روانه است باید با هوشیاری و بصیرت در میدان انتخابات وارد شد.

کد خبر 4791515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha