۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۳

دادستان پلدختر خبر داد:

کانال‌های تلگرامی مجهول الهویه و متخلف در انتخابات مسدود می‌شوند

کانال‌های تلگرامی مجهول الهویه و متخلف در انتخابات مسدود می‌شوند

پلدختر- دادستان پلدختر از تشکیل شعبه ویژه جرایم انتخاباتی خبر داد و گفت: با مدیران کانال‌های تلگرامی متخلف در انتخابات برخورد و این کانال‌ها مسدود می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرید شیخی امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی شهرستان پلدختر اظهار داشت: شعبه ای ویژه جرایم انتخاباتی در دادگستری این شهرستان جهت برخورد قانونی با این جرائم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دستگاه قضایی برای پیشگیری از وقوع جرم، آرامش مردم و ایجاد نظم در انتخابات، باهیچ فردی مسامحه ندارد و با متخلفان انتخاباتی برخورد جدی و قانونی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی پلدختر با بیان این که کانال های مجهول الهویه ظرف سه روز خود را معرفی کنند، گفت: با مدیران کانال های تلگرامی متخلف در انتخابات برخورد و این کانال ها مسدود می شوند.

شیخی، مصالح نظام را مهمتر از هر چیزی دانست و افزود: نیروی انتظامی شهرستان پلدختر چنانچه ظرف سه روز نتواند مدیران متخلف کانالهای تلگرامی در انتخابات پیش رو را شناسایی کند، پلیس فتا وارد عمل شده و اقدام به مسدود کردن کانال خاطی می کند.

وی هدف پلیس را در انتخابات پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با تخلفات دانست و یادآورشد: پلیس مدیران کانال هایی که به تخلفات انتخاباتی دامن می‌زنند را تعقیب و با آنها برابر قانون برخورد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی پلدختر فضای مجازی را فرصتی مناسب برای فعالیت‌های انتخاباتی سالم دانست و یادآورشد: استفاده مناسب از فضای مجازی به دلیل گستردگی و فراگیر بودن می تواند کارکردها و اثرات مفید و مناسبی در انتخابات پیش رو در پی داشته باشد.

شیخی گفت: استفاده از فضای مجازی با رعایت ضوابط و مقررات انتخابات، اخلاق مدارانه به صورت صحیح و با ترجیح دادن مصالح ملی بر منافع شخصی ضرورت دارد.

وی افزود: هرگونه تبلیغات در فضای مجازی در زمانی غیر از زمان تعیین و رسمی برای تبلیغات انتخاباتی، هرچند برای کاندیدا مثبت باشد، جرم محسوب می شود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی پلدختر با بیان این که تبلیغات باید به موقع و سالم باشد، یادآورشد: کانال های تلگرامی و شبکه های مجازی چنانچه در زمان تبلیغات رسمی انتخابات مجلس، کاندیدایی را تخریب و یا به فردی هجمه ای وارد کنند، جرم است.

شیخی افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جهت شرایط کنونی حاکم بر منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: برای خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی لازم است، انتخابات پیش رو با رقابت سالم، درایت، سلامت، امنیت کامل و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

کد خبر 4795361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لیندا IT ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
      0 0
      خوب ما الان چطوری گزارش بدیم کانال های تلگرامی متخلف در انتخابات رو؟ بعضی کانال ها به مردم پیشنهاد میدن با اضافه کردن هر نفر به گروه 10هزارتومن جایزه میدن! خوب این الان کلاهبرداری نیست؟