۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶

مدیرعامل شرکت برق لرستان:

برق ۴۴۵ روستای لرستان وصل شد

برق ۴۴۵ روستای لرستان وصل شد

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، گفت: در پی بارش سنگین برف، برق ۴۴۵ روستای این استان قطع شد که با اقدامات صورت گرفته برق این روستاها را وصل کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون خودنیا در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف که منجر به تخریب شبکه برق و قطع برق ۴۴۵ روستا  شده بود، با بسیج همه امکانات و با همت نیروهای زحمتکش شرکت برق در کمترین زمان ممکن، با اقدام جهادی و تلاش بسیار زیاد، موفق به اصلاح شبکه برقرسانی و ترمیم خرابی ها شدیم و برق این روستاها وصل شد.

وی، گفت: در روزهای گذشته به دلیل ریزش برف تعدادد ۴۴۵ روستای استان با قطع برق به دلیل  شکستگی تیر، سوختن ترانس، قطع سیم و کابل و... با  قطع شبکه مواجه شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، افزود: این روستاها اغلب در شهرستان های خرم آباد، سلسله، دلفان و الیگودرز بوده و بسیاری از آنها در مناطق صعب العبور هستند.

خودنیا، تصریح کرد: نیروهای این شرکت در ساعات اولیه و با وجود ریزش سنگین برف در مناطق حادثه دیده حضور یافته و اقدام  به رفع مشکل و برقدار شدن این روستاها کردند.

وی با اشاره به صعب العبور بودن مسیر دسترسی  و بسته بودن راه های ارتباطی در بعضی از مناطق،  اظهار داشت: نیروهای این شرکت مجبور به حمل تجهیزات به وسیله نیروی انسانی و نه استفاده از ماشین آلات بودند.

کد خبر 4797066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha