احمد ابوالغیط:

قضیه فلسطین از بین رفته است

قضیه فلسطین از بین رفته است

دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی اعلام کرد که قضیه فلسطین از بین رفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب امروز در جریان حضور در همایشی درخصوص جوانان جهان در شرم الشیخ مصر اظهار داشت: قضیه فلسطین از بین رفته است و جامعه بین الملل ممکن است بهای گزافی بپردازد.

وی در این همایش که با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر برگزار شد، نسبت به چالش های کنونی فرا روی امنیت و ثبات جهانی هشدار داد.

ابوالغیط همچنین نسبت به مطامع برخی کشورها در حوزه دریای مدیترانه و تلاش های برخی کشورهای دیگر برای هیمنه بر تنگه ها و گذرگاه های آبی هشدار داد.

دبیرکل اتحادیه عرب در ادامه با اشاره به انقلاب های عربی در سال ۲۰۱۱ گفت: بهتر است رویدادهای سال ۲۰۱۱ را بهار عربی نخوانیم. مرگ ۵۰۰ هزار شهروند سوری، آوارگی ۴ تا ۵ میلیون سوری از کشورشان و آوارگی ۶ میلیون شهروند سوری از خانه و کاشانه خود به شهرهای دیگر این کشور، نابودی لیبی، بازگشت وبا و فلج اطفال در یمن همگی دلایلی است که نمی توان حوادث سال ۲۰۱۱ را بهار عربی نامید.

کد خبر 4798291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
      0 2
      شما آن را از بین بردی با حمایت و همراهی با عربستانی که روز به روز به اسراییل نزدیک شده و دشمنی جهان اسلام با زور پول می خواهد تبدیل به دشمنی با ایران بکند