۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵

سرپرست میراث فرهنگی گلستان خبر داد:

احیاء بناهای تاریخی گلستان با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران

احیاء بناهای تاریخی گلستان با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران

گرگان- سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ازاحیاء بافت‌ها و بناهای تاریخی گلستان بامشارکت مردم و سرمایه‌گذاران خبر داد و تأکید کرد: نیازمند تجاری‌سازی و برندسازی تولیدات هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تجری بعدازظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی گلستان اظهار کرد: استان گلستان گنجینه‌ای از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان گلستان در این سه حوزه باید نگاه جامع و کاملی به آن داشته باشیم و با مشارکت سرمایه‌گذاران آنچه در توسعه زیرساخت‌های گردشگری، بازاریابی و تبلیغات و ... نیاز است فراهم کنیم.

سرپرست میراث فرهنگی گلستان تآکید کرد: بافت‌ها و بناهای تاریخی گلستان نیازمند توجه بیشتر هستند و تلاش داریم با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران بناها و بافت‌های تاریخی گلستان را احیاء کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه گردشگری بر دو محور میراث فرهنگی و صنایع دستی است، تصریح کرد: گردشگری، صنعتی فرابخشی است و باید قدم‌های جدی‌تری به ویژه در توسعه زیرساخت‌ها و بومگردی در روستاها برداریم.

تجری با تاکید بر اینکه در حوزه صنایع دستی و معرفی هنر هنرمندان استان در حوزه کشوری و بین‌المللی نیازمند تجاری‌سازی و برندسازی آثار هستیم، خاطرنشان کرد: باید بر پروژه‌های محوری استان مانند موزه روستایی متمرکز شویم و در بخش صنایع دستی به سمت برندسازی برویم.

کد خبر 4798653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha