۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۰۷

خلیل آبادی تاکید کرد؛

لزوم صرف بخشی از درآمد شورا در ری برای فعالیت های پژوهشی

لزوم صرف بخشی از درآمد شورا در ری برای فعالیت های پژوهشی

ری- عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات بر لزوم صرف بخشی از درآمد شورا در ری برای فعالیت های پژوهشی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خلیل آبادی پیش از ظهر دوشنبه در چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری که با موضوع بررسی عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه شوراها می‌توانند خلاقیت نهفته در روستاها را توسط اهالی خلاق و نوآور به کار گیرند و از این توانمندی‌ها بهره گیری کنند اظهار داشت: ضروری است که بخشی از درآمد شوراها برای فعالیت های پژوهشی صرف شود.

خلیل آبادی با بیان اینکه باید با کمک دادگستری و پلیس برای کسانی که به طور غیر مجاز در اطراف جاده های ری زباله تخلیه می کنند جریمه های سنگین در نظر گرفته شود گفت: اداره راهداری ری با وجود وسعت زیادی که دارد جاروی مکانیزه ندارد و طرح جمع آوری زباله‌های جاده ای به صورت یکبار در هفته توسط عوامل راهداری و به صورت دستی انجام می‌شود که باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری افزود: وظیفه شورای اسلامی شهرها و روستاها سیاستگذاری است لذا ضروری است که تمامی تصمیمات با تحقیق و تفحص صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه ها برای ایمن کردن وضعیت راه ها عنوان داشت: کاهش آسیب‌های زیست محیطی در حوزه جاده‌ها، هم‌افزایی و همکاری همه دستگاه‌ها را می طلبد.

خلیل آبادی بیان داشت: هم اکنون اداره راهداری شهرستان ری  ۱۹ دستگاه ماشین آلات جاده‌ای دارد و به منظور تامین زیرساخت‌ها در فصل سرما و بارندگی ۶ دستگاه ماشین مخصوص نیز اجاره شده است.

کد خبر 4799277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha