۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۲

سردار مهماندار در گفت‌وگو با مهر:

طرح زوج و فرد سه شنبه از درب منزل اجرا می‌شود

طرح زوج و فرد سه شنبه از درب منزل اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با افزایش آلاینده ها در تهران و بنا به تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا سه شنبه طرح زوج و فرد از درب منزل اجرا می‌شود.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فردا سه شنبه تردد در محدوده طرح ترافیک اصلی برای افرادی مجاز خواهد بود که طرح ترافیک سالانه دارند.

وی افزود: فردا تردد در محدوده کاهش آلودگی‌هوا (زوج و فرد سابق) هم تنها برای خودروهایی که رقم سمت راست پلاکشان فرد است (اعداد ۱،۳،۵،۷،۹)مجاز می باشد و خودروهای غیر مجاز (رقم آخر سمت راست پلاکشان زوج است)،توسط دوربین ها مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس راهور فاتب تصریح کرد: همچنین در راستای کاهش آلودگی هوای پایتخت فردا طرح زوج و فرد از درب منازل نیز در پایتخت اجرا می شود.

سردار مهماندار در پایان گفت: تردد کامیون ها همچنان ممنوع است.

کد خبر 4799782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
      1 0
      این چه وضعشه؟؟؟؟ اول میگن اجرا نمیشه بعد میگن اجرا میشه؟؟؟!!! خب 24 ساعت باید بشینیم پای تلویزیون تا ببینیم اجرا میشه یا نمیشه؟! واقعا جای تاسف داره.
    • شمس IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
      0 0
      در خبر لینک زیر نوشته بود که اجرا نمی شود و ما هم آمدیم. جریمه چگونه می شود؟ https://www.asriran.com/fa/news/703936/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B2%D9%88%D8%AC-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%