۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰

بیژن طاهری:

ذوب آهن حریف خطرناکی است/ به دنبال بازیکن خارجی نیستیم

ذوب آهن حریف خطرناکی است/ به دنبال بازیکن خارجی نیستیم

مربی سایپای تهران گفت: درست است که منصوریان از ذوب آهن استعفا داده اما این تیم فردا خطرناک تر از گذشته ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن طاهری در نشست خبری این تیم قبل از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که سرمربی تیم ابراهیم صادقی به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور یابد و فردا در پایان دیدار برابر ذوب آهن پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

وی افزود: ما فردا با تیمی بازی داریم که با کیفیت است، سابقه طولانی در لیگ دارد و شرایط خوبی هم خواهد داشت. درست است که علیرضا منصوریان از این تیم استعفا داده و رفته اما مطمئناً ذوب آهن همچنان با تفکرات منصوریان در برابر ما قرار خواهد گرفت.

طاهری خاطرنشان کرد: با این شرایط ذوب آهن تیم خطرناکی برای ما خواهد بود. آنها نمی خواهند فردا مقابل سایپا بازنده باشند و بنابراین اعتقاد دارم فردا شاهد یک بازی خوب خواهید بود.

مربی سایپا در خصوص نتایج ضعیف سایپا اظهار داشت: به جدول که نگاه کنید امتیازات تیم ها خیلی نزدیک است. بنابراین یک تیم می تواند با یک یا دو گل موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. درست است که تیم ما جوان است اما آنها از تجربه خوبی برخوردار شدند و اعتقاد دارم این تیم دو سال دیگر می تواند سهمیه آسیایی را به دست آورد.

وی در مورد آمار نگران کننده سایپا در امر گل زنی گفت: ما در همه بازی ها موقعیت های زیاد را از دست دادیم. تا پشت دروازه عملکرد خوبی داریم اما متأسفانه در زدن ضربات آخر، دقت نهایی را نداشته ایم و امیدوارم بتوانیم با تعطیلی لیگ، نقاط ضعف خود را برطرف کرده و برای نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

طاهری در مورد جذب بازیکن برای نیم فصل دوم اظهار داشت: به طور حتم سایپا هم تغییراتی خواهد داشت. تلاش ما این است که بتوانیم چند بازیکن با تجربه و خوب را به خدمت بگیریم تا در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

مربی سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن خارجی هم جذب خواهید کرد یا خیر؟ گفت: سیاست باشگاه این است که اصلاً به دنبال جذب بازیکن خارجی نباشیم. هدف ما استفاده از بازیکنان باتجربه داخلی است تا در کنار بازیکنان جوانی که در اختیار داریم بتوانیم نیم فصل دوم را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به جز مهیار جباری، تمام بازیکنان آماده این دیدار هستند تا بتوانیم فردا سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

طاهری در پایان با ابراز موفقیت برای تیم امید کشورمان، گفت: چند بازیکن از فردا به جمع اردونشینان تیم امید اضافه خواهند شد و امیدوارم بتوانیم بعد از گذشت سالها به لیگ راه یابیم.

کد خبر 4802291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha