۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۲

در بابل؛

یادواره ۴۲۰ شهید فاوا مازندران برگزار شد

یادواره ۴۲۰ شهید فاوا مازندران برگزار شد

بابل - چهارمین یادواره ۴۲۰ شهید فاوا استان مازندران با حضور مردم شهیدپور و جمعی از مسئولان در بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه شهرستان بابل بعدازظهر پنجشنبه در چهارمین یادواره ۴۲۰ شهید فاوا استان مازندران در حسینیه شهدا سپاه شهرستان بابل، رنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را هدف برگزاری یادواره‌ها دانست و گفت: این یادواره‌ها برای دشمنانی که به دنبال ضربه زدن به این نظام هستند این پیام را دارد که این ریش سفیدان همان جوانان دیروز هستند که پای لبیک به امامشان ایستاده اند و از زندگی مادی خود گذشتند.

وی گفت: در گام دوم انقلاب نیز جوانان دیروز به همراه جوانان امروز برای رساندن این پرچم به امام عصرشان از پای نخواهند نشست.

سردار کمیل کهنسال از یادگاران دوران دفاع مقدس نیز گفت: هدف و ضرورت برگزاری چنین یادواره‌هایی آن است که با برگزاری وزنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، هویت اسلامی و ایرانی حفظ شود تا دشمنان اسلام نتوانند خدشه‌ای بر این هویت وارد کنند.

وی ادامه داد دشمنان اسلام همواره درطول تاریخ سعی کردند با انحطاط هویت اسلامی افتخارات و فرهنگ و تمدن اسلامی را به تحریف کشانند وبا نفوذ فرهنگ و تمدن خویش را جایگزین فرهنگ اسلامی ایرانی ما کنند.

سردار کهنسال در بخش دیگری از سخنانش به نقش سازنده شهدای فاوا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این بی سیمچیان بی ادعا را می‌توان فرماندهان دوران دفاع مقدس دانست که در تمام مراحل عملیات نقش سازنده‌ای را برخوردار بودند و بیشتر این افراد از بسیجیان باهوشی بودند که در تمام ساعات و مراحل جنگ به عنوان همراه فرمانده گردان در طراحی و اجرای دستورات به درستی نقش ایفا می‌کردند.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: یادگاران دفاع مقدس هیچ گاه نباید یاد و خاطره شهدا و پهلوانان و رزمندگان دفاع مقدس را از یاد برند واز آن غافل شوند زیرا دشمن به دنبال این غفلت است تا هویتی را که شهدا برای این مرز بوم ایجاد کردند به راحتی آن را از بین برند و هویت جعلی خویش را جایگزین آن کنند.

کد خبر 4802339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha