۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۲۰:۱۸

محمدرضا مهاجری:

پیروزی برابر تیم گل گهر ته جدولی برای نساجی ارزش ۶ امتیازی داشت

پیروزی برابر تیم گل گهر ته جدولی برای نساجی ارزش ۶ امتیازی داشت

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت، که پیروزی تیمش برابر تیم انتهای جدولی گل گهر سیرجان درآغاز نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برای نساجی ارزش شش امتیاز داشت.

به گزارش خبرنگارمهر، " محمدرضا مهاجری" جمعه شب وپس از پیروزی یک برصفر تیمش نساجی مازندران برابرگل گهرسیرجان درجمع خبرنگاران افزود: برای کسب این نتیجه هفته‌ها ایستادگی ومقاومت بازیکنان وحمایت هواداران پشت این پیروزی بوده و به نظر من ارزشش خیلی زیاد بوده است.
وی افزود: ما هفته‌ها ایستادگی و مقاومت کردیم و تماشاگرانمان تحمل کردند، دلیل اصلی این پیروزی درواقع تماشاگرانی بودند، که پشت تیم ایستادند.
سرمربی تیم نساجی مازندران ادامه داد، برای پیروزی دراین بازی خانگی وفشارکاذبی که برای کسب ۳ امتیاز آسان برای بازیکنان ما ایجاد شده بود، موقعیت‌های زیادی از دست رفت که با تعویض‌هایی که درادامه انجام شد، خوشبختانه به نتیجه دلخواه وکسب پیروزی روحیه بخش رسیدیم.
توپ‌های ما کمتر گل می‌شود
مهاجری، درادامه با بیان اینکه در این بازی هم همانند بازی‌های گذشته تیم ما صاحب موقعیت‌های زیادی می‌شد، گفت: همه دیدند که با وجود دراختیار داشتنن موقعیت‌های زیاد، اما توپ‌هایمان توی گل نرفت ودلیل عمده آن هم بر می‌گردد به فشارزیاد ی که به بازیکنان تیم بابت پیروزی آسان برابر تیم انتهای جدولی بود.
وی ادامه داد، متأسفانه تیم گل گهر که احترام خاصی برای این تیم وکادرفنی آن قائل هستم، اما کاملاً دفعی بازی کرد و لایه‌های مختلف دفاعی داشت.
سرمربی تیم نساجی اضافه کرد، خوشحالم که به خوبی برابر تیم گل گهر سیرجان که حتی پرسپولیس هم به سختی با ساختار دفاعی این تیم با مشکل مواجه شده بود، توانستیم این لایه‌ها را رد کنیم وبه پیروزی برسیم.
مهاجری درعین حال از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد وگفت، درمجموع بچه‌ها خوب عمل کردند و سه امتیاز را گرفتیم تا با شرایط خوبی به مصاف پرسپولیس برویم و تیم را برای نیم فصل دوم آماده کنیم.
با پیروزی نساجی به عرش نمی‌رسد
سرمربی تیم نساجی مازندران درادامه گفت، که به این پیروزی وکسب امتیاز خانگی وبهتر کردن وضعیتمان درجدول مسابقات نیاز داشتم وخوشحالم که این مهم برای نساجی رقم خورد.
مهاجری گفت، اما نکته‌ای که خیلی مهم هست، با این پیروزی تیم نساجی نه به عرش می‌رسد و نه چیز دیگر اما با شرایطی که داشتیم توانستیم به یک برد ارزشمند برسیم.
با تیم ملی امید همکاری می‌کنم
وی درخصوص حضور بازیکنانش در تیم ملی امید نیز گفت، برای حمایت از تیم ملی امید همه باشگاه‌ها باید همکاری کنند، از تیم نساجی علی شجاعی و رضا دهقانی با صلاحدید کادرفنی دعوت شدند وقطعا دراختیار آقای استیلی خواهیم داد.
تیم نساجی مازندران عصرجمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با تک گل "محمد مهدی نظری" در دقیقه ۶۳ میهمان خود تیم گل گهرسیرجان را با شکست بدرقه کرد.
شاگردان مهاجری با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی درپایان هفته شانزدهم این رقابتها با ۱۶ امتیاز به رده دهم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.
کد خبر 4803006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha