۲ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷

حضور خیرین در ممبین خوزستان

حضور خیرین در ممبین خوزستان

تعدادی از چهره های ورزشی با حضور در روستای محروم ممبین اقلام غذایی مورد نیاز اهالی این روستا را که توسط خیرین تامین شده بود، توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، روستایِ ممبین خوزستان در بن بست جغرافیایی سفیدکوه، هم‌مرز با لُردگان(چهارمحال بختیاری) قرار دارد. این روستا حدود ۸۰۰ نفر جمعیت ساکن دارد و مسیر تردد به روستای ممبین بسیار سخت و صعب‌العبور است. تردد به این روستا در ایام سرما، به دلیل برف‌گیری بسیار سخت و در برخی روزها غیرممکن می‌شود.

متاسفانه وضعیت زندگی در این روستا شرایط مناسبی ندارد و به قول ساکنان این روستا، ما فراموش شدگانیم. پیش از این در چند نوبت جمعی از خیرین و ورزشکاران به این روستا مراجعه و موادغذایی را در بین تعدادی از خانوارهای محروم، توزیع کرده بودند. ساکنان این روستا درخواست کرده بودند علاوه بر افزایش کمک های مردمی، تیم پزشکی برای چکاپ و مداوا به روستا بیاید.

موسسه خادمین امام علی(ع) با همکاری خیرین ضمن تامین غذای نوزادان و کودکان، کمک غذای کودکان و سالخوردگان، البسه گرم، یک تیم پزشکی جهت معاینه و مداوایِ بیماران این روستا هماهنگ کرد.

کمیل قاسمی و جمعی از پیشکسوتان کشتی خوزستان و کشور، برای رساندنِ کمکهایِ مردمی خیرین به مردم در این سفر همراه شدند. کمیل قاسمی در صفحه اینستاگرام خود جاده خطرناک و صعب العبور منتهی به این روستا را به تصویر کشانده و محرومیت های موجود دراین روستا نقد کرده است.

کد خبر 4804763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha