۲ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۳۹

شرکت‌های متخلف توزیع گاز در سیستان و بلوچستان سلب امتیاز می‌شوند

شرکت‌های متخلف توزیع گاز در سیستان و بلوچستان سلب امتیاز می‌شوند

زاهدان - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شرکت‌های توزیع کننده گاز در سطح استان موظف به ارائه خدمات مطلوب هستند، در غیر این صورت سلب امتیاز می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست بررسی وضعیت گاز سیستان و بلوچستان بر تغییر وضعیت خدمات‌رسانی در حوزه گاز مایع تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های متولی موظفند با ارائه راهکار مناسب در حیطه وظایف هر دستگاه شرایط را به حالت عادی برگردانند.

وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت سه شرکت توزیع گاز مایع در سطح سیستان و بلوچستان این شرکت‌ها موظف به ارائه خدمات مطلوب در سطح استان هستند که در غیر این صورت امتیازات این شرکت‌ها سلب خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت‌ها موظفند به هر شکل ممکن سهمیه گاز مورد نیاز استان را جذب کنند.

وی بیان کرد: با توجه به هم‌مرز بودن سیستان و بلوچستان با دو کشور و خروج سیلندرهای گاز به صورت قاچاق و مواجهه شهروندان با کمبود گاز در ایام سرد سال باید ذخیره استراتژیک برای این ایام در نظر گرفته شود.

زنگنه همچنین ساماندهی تعداد مشترکان را برای پیش بینی میزان گاز موردنیاز در شهر زاهدان خواستار شد و افزود: با توجه به برخورداری برخی از خانوارها از گاز شهری تعداد مشترکان و مصرف کنندگان گاز مایع همان تعدادی است که از نفت سفید استفاده می‌کنند و با توجه به این تعداد توزیع سیلندر گاز مایع باید مدیریت شود.

کد خبر 4805918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha