۴ دی ۱۳۹۸، ۱۹:۵۴

فرماندار خوانسار:

مشارکت حداکثری در انتخابات شکست نقشه های دشمن را در پی دارد

مشارکت حداکثری در انتخابات شکست نقشه های دشمن را در پی دارد

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: دشمن سعی در مطرح کردن حضور حداقلی مشارکت در انتخابات را دارد بنابراین در این دوره باید کمی متفاوت‌تر و هوشیارانه تر عمل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور کمالی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه پرسش و پاسخ در جمع معلمین و فرهنگیان شهرستان با بیان اینکه جامعه‌ای موفق است که در سیاست، اقتصاد، مدیریت و مسائل اجتماعی دبیران کارآمد داشته باشد، اظهار داشت: آموزش و پرورش ناکارآمد قطعاً افراد موفقی را نمی‌تواند پرورش دهد.

وی با بیان اینکه مشکلات فرهنگیان بر ما پوشیده نیست، افزود: در شرایط کنونی کشور که ناشی از تحریم‌ها است انتظار می‌رود معلمین به بُعد معنوی بیشتر از بعد مادی اهمیت دهند.

فرماندار خوانسار گفت: نقش معلم در تمام عرصه‌ها پر رنگ بوده است، در عرصه انتخابات فرزندانی که تعلیم می‌دهید با شرکت در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زنند، قطعاً دشمن آرام ننشسته و سعی در مطرح کردن حضور حداقلی مشارکت در انتخابات را دارد که البته این دوره کمی متفاوت‌تراست و باید هوشیارانه تر عمل شود.

کمالی افزود: تراز تجاری دولت مثبت است به طوری که سال گذشته ٢٥ قلم کالای اساسی در اختیار مردم قرار داد آیا به نظر ناکارآمد بوده؟ حتی از بانک توسعه و بانک‌های جهانی استقراض نداشته است، مرام دموکراسی در دنیا این است که به آرای مردم تا انتهای دولت احترام گذاشته شود.

کد خبر 4807620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha