۴ دی ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳

فرمانداری ویژه شهرستان ری تاکید کرد؛

برخورد جدی با متخلفین پسماند سوز در ری/نظارت ها افزایش می یابد

برخورد جدی با متخلفین پسماند سوز در ری/نظارت ها افزایش می یابد

ری- فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه با متخلفین پسماند سوز در ری به طور جدی برخورد خواهد شد گفت: نظارت و گشت ها برای مقابله با متخلفین افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی در جلسه بررسی مشکلات پسماند شهرستان ری طی سخنانی با اشاره به اینکه شهرداری تهران با همکاری اداره محیط زیست استان و شهرستان باید راهکار علمی برای کاهش بوی نامطبوع در کوتاه مدت و بلند مدت پیدا کند اظهار داشت: اولویت اصلی دولت تدبیر و امید مسائل زیست محیطی است.

توکلی کجانی با بیان اینکه باید با هم افزایی و همکاری بیشتر از آلام مردم در حیطه محیط زیست و مشکلات تحمیل شده بر آنها بکاهیم گفت: کارگروه پسمانده شهرستان با همکاری اداره محیط زیست، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی در جهت برخورد با انواع مشکلات زیست محیطی باید فعال‌تر شود.

فرماندار ری بیان داشت: مدیریت پسماند شهرداری تهران علاوه بر داخل محوطه آراد کوه باید در مناطق اطراف نیز گشت‌هایی برای نظارت بگذارند چرا که وجود آراد کوه باعث شده است که کامیون‌های حامل زباله و نخاله از تهران به سمت شهرستان ری بیایند.

وی در ادامه افزود: باید برخورد جدی با متخلفین و پسماند سوزان با همکاری دستگاه‌های قضائی ضابطین همراه صورت بگیرد تا بتوانیم در این زمینه گام مثبتی را برداریم.

کد خبر 4807773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha