۵ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۳۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد:

توجه به الگوهای خلاقانه در فضای فرهنگی اجتماعی جامعه

توجه به الگوهای خلاقانه در فضای فرهنگی اجتماعی جامعه

همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات فرهنگی جامعه تاکید کرد و گفت: توجه به الگوهای خلاقانه در فضای فرهنگی اجتماعی جامعه یک اصل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری ظهر پنجشنبه در دیدار با رئیس و معاونان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم امروز مسائل فرهنگی اسلامی بوده که در لابلای موازی‌کاری دستگاه‌ها گم شده و برای اینکه بتوانیم در این حوزه تأثیرگذار عمل کنیم باید تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر همکاری مناسبی داشته باشند.

وی افزود: دیدگاه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی مثبت بوده و توانسته فعالیت‌های مثبتی انجام دهد اما باید بتوانیم همکاری و همفکری این دو دستگاه را بیشتر برقرار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به لزوم همکاری‌های بیشتر شهرداری همدان با تبلیغات اسلامی گفت: طرح شورای اجتماعی محلات شهرداری را در قالب امام محله در محلات همدان اجرا کرده‌ایم که این طرح با محوریت مسجد انجام می‌شود و باید تلاش کنیم این دو طرح به طور مناسب ادغام شود.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: در محلات باید مسجد به عنوان محور حرکت شناخته شده و تمامی امور فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی در مساجد انجام شود و نباید به مسجد تنها به عنوان محل اقامه نماز نگاه شود بلکه باید به صورتی اقدام شود که بتوانیم جامعه‌ای با رویکرد فرهنگی اسلامی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید در فضای فرهنگی اجتماعی به الگوهای خلاقانه فکر کنیم، بیان کرد: باید بتوانیم از زمان ۱۰ دقیقه تا یک ربع که یک شهروند در اتوبوس و تاکسی نشسته به خوبی استفاده کنیم و در این راه می‌توانیم تز مانیتور کوچکی در اتوبوس‌ها برای نمایش دادن پیام تبلیغاتی برای شهروندان استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: نمی‌توانیم به راحتی از این فضا عبور کنیم و باید احادیث و پیام‌های اسلامی را در این فضاها برای شهروندان منتشر کنیم.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای گسترش پیام انقلاب اسلامی گفت: طرح جشن انقلاب در ۴۱ محله یکی از طرح‌های خوبی بود که مطرح شد و آمادگی همکاری را به طور کامل با شهرداری همدان در این زمینه داریم.

وی افزود: همچنین باید سعی شود تا پیام‌های انقلاب را در این جشن‌ها به جوانان و نسل چهارم و پنجم انقلاب برسانیم و جشن‌های تأثیرگذاری را برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه در تمامی مسائل فرهنگی آمادگی کامل برای همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان را داریم، گفت: امیدواریم بتوانیم به صورت ماهیانه این جلسات را برگزار کنیم و خروجی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این جلسه بیان کرد: از ابتدا یکی از سیاست‌های ما در این سازمان ایجاد یک تقویم کاری بود تا با برنامه‌ریزی مناسب کارها به صورت روزانه انجام شود و از تصمیمات لحظه‌ای جلوگیری کنیم.

روح‌الله وجدی هویدا افزود: تقویم کاری خود را برای سال ۹۹ تنظیم کرده‌ایم و در مورد مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار دقیق وارد شده‌ایم به طوری که از برنامه‌های اصلی ما می‌توان به شورای اجتماعی محلات، شهر دوستدار کودک و جشن‌های انقلاب در ۴۱ محله اشاره کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال همفکری با تبلیغات اسلامی هستیم، گفت: در امور و مسائل فرهنگی اسلامی نیازمند تخصص تبلیغات اسلامی و روحانیت هستیم تا بتوانیم در امور هرچه بیشتر تأثیرگذار باشیم و در این راه آماده هرگونه همکاری خواهیم بود.

کد خبر 4807984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha