۵ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۴۸

جدالی نفس گیر در ورزشگاه ملک نیا؛

حساس ترین بازی فوتبال بانوان در سنندج/قهرمان نیم فصل مشخص می شود

حساس ترین بازی فوتبال بانوان در سنندج/قهرمان نیم فصل مشخص می شود

سنندج - حساس ترین رقابت لیگ برتر فوتبال بانوان در هفته یازدهم فردا جمعه بین دو تیم وچان کردستان و شهرداری بم در ورزشگاه ملک نیا سنندج برگزار می شود تا قهرمان نیم فصل این رقابت ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور فردا جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود تا تکلیف قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها در فصل جاری مشخص شود.

وچان کردستان که پیش از این آذرخش نام داشت از هفته اول تاکنون رقابتی شانه به شانه با شهرداری بم را در صدر جدول داشته و فردا یکی از این دو تیم قهرمان نیم فصل می‌شود.

شهرداری بم با ۱۰ برد و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد و وچان کردستان هم با ۱۰ برد و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

در دیدار روز جمعه وچان برای قهرمانی در نیم فصل محکوم به پیروزی است، اما شهرداری بم به دلیل تفاضل گل بیشتر با یک تساوی هم صدر جدول را حفظ می‌کند و از این حیث فشار کمتری را تحمل می‌کند.

از آخرین شکست بمی ها ۳۹ هفته می‌گذرد چرا که این تیم در فصل ۹۶_۷ در هفته پانزدهم یک بر صفر مغلوب سپاهان شدند با تک گل فروغ موری و البته در آن دوران سمیه شهبازی مربی سپاهان بود.

حالا وچان کردستان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر هم فروغ موری را در اختیار دارد هم سمیه شهبازی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

البته برترین گلزن وچان کردستان در این فصل با زدن ۱۷ گل سمیه خرمی مهاجم نوظهور لیگ است، بازیکنی که به تشخیص شهبازی به این پست آمد و موفق هم بود.

سمیه شهبازی در این ده بازی با خط دفاع نفوذ ناپذیرش نشان داد این کار را هم خوب بلد است و بیش از ۹۰۰ دقیقه است که تیمش گل نخورده است و به همین دلیل زهرا خواجوی دروازه بان تیم وچان در فکر رکوردشکنی در فوتبال کشورمان است.

از سوی دیگر شهرداری بم قرار دارد، تیمی که از آخرین باختش در لیگ چندین ماه می‌گذرد و در رقابت‌های این فصل هم حرفیانش را با اختلاف گل زیاد شکست می‌دهد.

بازی فردا قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را مشخص می‌کند، عنوانی که هر چند ارزش جام گرفتن ندارد ولی در ادامه مسیر می‌تواند باعث وضعیت روحی بهتری برای ادامه مسابقات باشد.

کد خبر 4808289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha