۷ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۵۸

پورسیف خبر داد:

هیچ مشکلی در حوزه زیرساخت‌های فناوری انتخابات در لرستان نداریم

هیچ مشکلی در حوزه زیرساخت‌های فناوری انتخابات در لرستان نداریم

خرم‌آباد- رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات لرستان گفت: در حوزه زیرساخت‌های فناوری لازم برای برگزاری انتخابات مجلس، هیچگونه مشکلی در سطح استان نمی‌بینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیز پورسیف امروز شنبه در نشست رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه یکی از کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات کمیته فناوری اطلاعات است که تا سطح شعب یکسری وظایف را در اختیار دارد، اظهار داشت: در حوزه زیرساختی، تأمین نیرو و کاربران، نظارت بر کاربران شعب و تجهیزات و… وظایفی را برعهده داریم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ما در حوزه زیرساختی از تیرماه شروع شده و شرایط زیرساختی که برای همه فرمانداری‌ها ایجاد کرده‌ایم از پایدارترین شبکه‌ها است، تصریح کرد: بستر ارتباطی در لرستان نسبت به دیگر استان‌ها حداقل یک بستر پشتیبان بیشتر است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات لرستان خاطرنشان کرد: در فرآیند نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس کوچک‌ترین مشکلی در سطح استان نبوده و این پایداری تا روز بعد از انتخابات مقرر خواهد بود.

پورسیف با اشاره به اینکه این آمادگی وجود دارد که براساس تجربیات گذشته و امکانات موجود انتخابات را الکترونیکی برگزار کنیم، گفت: این آمادگی را به وزارت کشور منعکس کرده‌ایم که چنانچه تشخیص دهند و شورای نگهبان تأیید کند، لرستان در بحث انتخابات تمام الکترونیک حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز با همه بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار شد، تصریح کرد: در دورترین نقاط استان و حتی بخش بشارت هم ارتباط برقرار بود و خوشبختانه در حوزه فناوری اطلاعات هیچ‌گونه مشکلی در سطح استان نمی‌بینیم.

کد خبر 4809561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha