۱۱ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۴۴

استاندار زنجان:

انتخابات نشان دهنده قدرت حضور مردم و اقتدار نظام است

انتخابات نشان دهنده قدرت حضور مردم و اقتدار نظام است

زنجان-استاندار زنجان گفت: انتخابات نشان دهنده قدرت حضور مردم و اقتدار نظام است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان سلطانیه با بیان اینکه در طول ۴۰ ساله گذشته انتخابات با همه فراز و نشیب‌های انقلاب بدون وقفه برگزار شده است، گفت: امروز هم وظیفه ما فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است تا به هر کاندیدی که اقبال داشتند رأی دهند و ما در این راه امانت‌دار آراء ملت هستیم.

وی با اشاره به رابطه نزدیک و هماهنگی اعضای هیئت نظارت با هیئت اجرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هیچکس فرارتر از قانون نیست و هدف اصلی از برگزاری انتخابات، نشان دادن وحدت ملت ایران به جهانیان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه انتخابات نشان دهنده قدرت حضور مردم و اقتدار نظام است، گفت: اجرای صحیح قانون، تکلیف شرعی برگزارکنندگان انتخابات است و برگزاری موفق و سالم انتخابات مهمترین پرونده کاری و خدمتی مدیران محسوبمی شود.

حقیقی افزود: امسال به خاطر شرایط حساسی که در آن قرار داریم یکی از راه‌هاینشان دادن اتحادمان برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات است.

استاندار زنجان همچنین بر تأمین نیازمندی‌های حوزه‌های انتخابیه و تدارک و پشتیبانی امکانات برای برگزاری بدون کم و کاست انتخابات تاکید کرد.

کد خبر 4813776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha