۱۱ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۴۴

فرماندار شهرستان زنجان:

۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان دایر خواهد شد

۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان دایر خواهد شد

زنجان-فرماندار شهرستان زنجان گفت: ۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دایر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری شامگاه. چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان که در محل اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برگزار شد، گفت: امروز باید شرایطی مهیا شود تا انتخابات باشکوهی با مشارکت حداکثری برگزار شود که در این راستا باید اعتمادسازی مناسبی صورت گیرد تا شاهد فراهم شدن زمینه مقدمات انتخابات سالم باشیم.

وی با بیان اینکه امروزه دشمن از همه ظرفیت‌های خود برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند، افزود: ما حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم، این است که با همه ظرفیت خودمان و به درستی برنامه‌های‌مان را تبیین کرده و دغدغه‌های مردم را پاسخ‌گو بوده و کوتاهی نکنیم.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه زنجان به عنوان مرکز انتخابیه زنجان و طارم دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، ادامه داد: وظیفه هماهنگی حوزه‌های اصلی و فرعی را بر عهده داریم و زنجان به عنوان حوزه اصلی بوده و این در حالی است که ۵ حوزه فرعی نیز خواهیم داشت. حوزه فرعی در دو بخش در شهرستان زنجانرود و قره‌پشتلو و سه بخش در شهرستان طارم که در آب‌بر، گیلوان و چورزق است که به عنوان ۵ حوزه فرعی انتخابیه زنجان و طارم خواهد بود.

عسگری با یادآوری اینکه در شهرستان زنجان با دو حوزه فرعی و ۲۶۵ شعبه اخذ رای، مقدمات کار فراهم شده است، افزود: ۱۸۵ شعبه در مرکز شهرستان زنجان و ۲ دهستان از دهستان‌های این بخش جزو انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود خواهد بود که شامل روستای بوغداکندی و قولتوق است.

وی با بیان اینکه در بخش مرکزی روستاها ۲۷ شعبه، در زنجان ۱۸۵ شعبه، زنجانرود ۳۲ شعبه، قره‌پشتلو ۲۱ شعبه و در مجموع ۲۶۵ شعبه اخذ رای در شهرستان زنجان خواهیم داشت، اظهار کرد: در طارم نیز در بخش مرکزی ۲۰ شعبه، چورزق ۱۹ شعبه و پیروان ۱۵ شعبه اخذ رای که در مجموع ۵۴ شعبه اخذ رای خواهیم داشت. در کل حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۳۱۹ شعبه اخذ رای خواهد بود که این به این معنی است که از همه ظرفیت‌های خود به‌ویژه در زمینه تامین نیروی انسانی استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان زنجان با یادآوری اینکه بررسی صلاحیت‌ها انجام شده و مرحله دوم صلاحیت‌ها که رسیدگی به اعتراضات است، در حال انجام است، تصریح کرد: مهلت رسیدگی به اعتراضات ۲۰ روز بوده و ۲۳ بهمن‌ماه آغاز تبلیغات و اعلام نهایی اسامی کاندیدا بوده و هرگونه تبلیغات قبل از اعلام نهایی کاندیدا تخلف است و رصد هرگونه تبلیغات نیز با حساسیت انجام می‌شود.

کد خبر 4813886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha