۱۲ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۵۰

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش:

طرح خیران مدرسه یار در استان سمنان اجرا می‌شود

طرح خیران مدرسه یار در استان سمنان اجرا می‌شود

سمنان – مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش گفت: طرح خیران مدرسه یار در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، علمی و کمک مالی در استان سمنان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نورعلی عباسپور ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از نیکوکاران یاور مدارس استان سمنان به میزبانی اداره کل آموزش‌وپرورش سمنان ضمن بیان اینکه سمنان به‌عنوان استان برتر در حوزه انجمن اولیا و مربیان در کشور معرفی‌شده است اظهار داشت: طرح خیران مدرسه یار در راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، علمی و کمک مالی در استان سمنان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان سمنان تاکنون درزمینه های مختلف ایده‌های نو و عملکرد بسیار خوبی داشته است، افزود: یکی از ایده‌های وزیر آموزش‌وپرورش، مدرسه بدون دیوار است که همان کاری است که در حوزه انجمن اولیا و مربیان انجام می‌شود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه استفاده از ظرفیت اولیا، نهادها و ظرفیت‌های محلی برای تقویت مدارس به‌عنوان کانون اصلی پیشرفت جامعه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: این امر یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین نیز محسوب می‌شود.

عباسپور با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش رکن اصلی توسعه کشور است، یادآور شد: مدارس محلی برای تربیت سرمایه‌های انسانی کشور هستند و باید به تقویت زیرساخت‌های علمی و فرهنگی آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رونمایی از تمبر یادبود جشنواره، افتتاح اتاق فکر اولیا در هنرستان دخترانه حضرت فاطمه الزهرا (س)، دیدار با چند نفر از خانواده‌های فعال در انجمن اولیای برتر استان و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌ها این جشنواره بود.

در جشنواره خیران مدرسه یار از ۲۴ انجمن اولیا و مربیان برتر و ۵۰ نفر از خیران مدرسه یار استان سمنان تجلیل شد.

کد خبر 4814250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha