۱۵ دی ۱۳۹۸، ۸:۳۹

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

برگزاری تجمع مردمی درهمدان/صف آرایی جبهه مقابله اسلام باکفرجهانی

برگزاری تجمع مردمی درهمدان/صف آرایی جبهه مقابله اسلام باکفرجهانی

همدان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اجتماع مردمی و هیئت‌های حسینی در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجتماع مردمی و هیئت‌های حسینی در قالب دسته‌های عزاداری ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در میدان امام خمینی (ره) و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار خواهد شد.

۶ هیئت شاخص از ۶ خیابان منتهی به میدان امام (ره) دسته عزاداری راه می‌اندازند و سایر هیئت‌ها به آنها ملحق می‌شوند و به حالت عزاداری وارد میدان خواهند شد و در اجتماع مردمی گردهم می آیند مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه برگزاری این برنامه شب گذشته برنامه ریزی و با شورای هیئات حسینی هماهنگ شده است، گفت: برنامه به نحوی است که ۶ هیئت شاخص از ۶ خیابان منتهی به میدان امام (ره) دسته عزاداری راه می‌اندازند و سایر هیئت‌ها به آنها ملحق می‌شوند و به حالت عزاداری وارد میدان خواهند شد و در اجتماع مردمی گردهم می آیند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی وابسته به هیچ گروه و جناح و نظر سیاسی نبود و محبوبیتی خاص در قلوب مردم داشت، اظهار داشت: آحاد مردم با ایشان ارتباط قلبی دارند و هر کس دلش در گرو اسلام است در این مراسم شرکت خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه جبهه مقابله و مواجهه اسلام با کفر جهانی شکل گرفته است، گفت: افراد یا در جبهه اسلام هستند یا در جبهه کفر اما آنچه مسلم است اینکه عموم ملت ما در جبهه اسلام خود را صف‌آرایی می‌کنند.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه ترور حاج قاسم سلیمانی و اصابت موشک به خودروی این شهیدان بزرگوار کاملاً از موضع رسمی آمریکا صورت گرفته و برنامه‌ریزی برای انجام این ترور را به صورت رسمی تأیید کرده‌اند، گفت: آمریکای تروریست بنا به اعلام خود هدفمند سردار سلیمانی را مورد هدف قرار داد بنابراین باید پاسخی کوبنده و انتقامی سخت دریافت کند.

جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر صف‌آرایی کرده است

وی با بیان اینکه در حال حاضر جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر صف‌آرایی کرده و مردم و هم وطنان و هم استانی‌ها باید در جبهه مسلمانان در مقابل جبهه کفر خود را صف‌آرایی کنند و وارد میدان شوند، گفت: یکی از جلوه‌های این امر همین حضورها و اجتماعات مردمی است که شکل می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه عموم مردم احساس وظیفه می‌کنند و به عنوان یک تکلیف در این اجتماع حاضر می‌شوند، گفت: اجتماع بی‌نظیری شکل خواهد گرفت و ارادت قلبی مردم همدان به این سردار اسلام را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه متولی برگزاری این اجتماع نه هیئت‌های حسینی نه سازمان تبلیغات و نه دفتر امام جمعه است، گفت: متولی این برنامه عموم مردمی هستند که دلداده اسلام و انقلابند و به دور از هر طیف و گرایش و حزبی در این اجتماع حاضر خواهند شد.

کد خبر 4816757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha