۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۰۰

برپایی سومین کارگاه‌های فصلی «چهار فصل تئاتر ایران»

برپایی سومین کارگاه‌های فصلی «چهار فصل تئاتر ایران»

سومین کارگاه‌های فصلی دور نوین پروژه‌ جامع ملی آموزش درام‌نویسی با نام «چهار فصل تئاتر ایران» ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب آقاخانی مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری اعلام کرد که سومین کارگاه‌های فصلی دور نوین پروژه‌ جامع ملی آموزش درام‌نویسی با نام «چهار فصل تئاتر ایران» ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها در حوزه‌ هنری و با میزبانی دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری برگزار خواهد شد.

این کارگاه‌ها که در سه نوبت چهارساعته برگزار خواهد شد به بررسی آثاری اختصاص دارد که طرح‌های اولیه‌شان در فراخوان پیشین این پروژه با عنوان «خانواده در آینه‌ تئاتر» پذیرفته شده بود و نسخ اولیه‌ نمایشنامه‌ها در مهلت مقرر به دبیرخانه‌ این پروژه ارسال شده بود.

این کارگاه‌ها با حضور ۷ نویسنده از ۶ استان کشور در سالن سلمان هراتی حوزه‌ هنری برگزار می‌شود و اعضای هیات‌ علمی این فصل متشکل از عطاالله کوپال، مهرداد رایانی‌مخصوص و آرش عباسی کنار هم در کارگاه‌ها حضور خواهند داشت.

پس از برگزاری کارگاه‌ها شرکت‌کنندگان تا ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ فرصت خواهند داشت تا نسخ بازنویسی‌شده و اصلاحی و نهایی آثارشان را جهت قرار گرفتن در نوبت چاپ و در صورت احراز صلاحیت کیفی به دفتر مطالعات و پژوهش‌ها ارسال کنند.

در روزهای برگزاری فراخوان جدید این پروژه منتشر خواهد شد.

کد خبر 4819375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha