۱۷ دی ۱۳۹۸، ۲۳:۵۶

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران:

شهادت ابومهدی المهندس کنار سردار مقاومت نمادی از وحدت دو کشور است

شهادت ابومهدی المهندس کنار سردار مقاومت نمادی از وحدت دو کشور است

ری- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهادت ابومهدی المهندس کنار سردار مقاومت نمادی از وحدت دو کشور ایران و عراق است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی شامگاه سه شنبه در مراسمی که توسط اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی ری در حسینیه امیرالمومنین دولت آباد عرب زبانان و عراقی‌های مقیم ایران برگزار شد طی سخنانی با اشاره به سخن رهبری که فرموده اند؛ مظهر قدرت ایران شهدا هستند اظهار داشت: چشمه و پایگاه قدرت یک ملت شهدا هستند و امت اسلامی هر شهیدی که از دست می‌دهد قوی‌تر می‌شود و آن شهید به هر میزانی که مجاهدت داشته قدرت بیشتری خواهد داشت.

سهرابی در وصف شهدا گفت: کسی که تمام سرمایه و جانش را در راه آرمانش فدا می‌کند بعد از شهادت وارد میدان جدیدی می‌شود.

وی با بیان اینکه از وجوه شهدا دارای اثر بودن شهدا در این جهان است افزود: اراده و عزم و ایمان شهید بدون محدودیت در اختیار حیات قرار می‌گیرند و لذا شهدا فقط از لحاظ فیزیکی از پیش ما می‌روند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه شهادت سپهبد باور عمومی را به همه بازگرداند که می‌توانیم ابرقدرت پوشالی را از منطقه بیرون برانیم عنوا ن داشت: این جوشش خون در رگ‌های امت است، شهید سلیمانی خود را سرباز امت اسلام می‌دید و برای آنان فکر می‌کرد و نگاهش به هر کجا که شیعیان وجود داشت دوخته می‌شد و محدوده ماموریتش آن نقطه می‌شد.

سهرابی اظهار داشت: زمان شهادت سردار امروز و در وضعیتی بود که تقابل باطل با امت اسلام وجود دارد و یکی از زوایای شکل شهادت سردار همراهی ایشان با ابومهدی المهندس بود و این عملیات ناجوانمردانه دستوری بوده که موشک‌ها ماشین شهدا را هدف گرفته و شهیدان را تکه تکه کردند که همین شکل شهادت یک سمبل و نماد است چرا که در روزهایی که تلاش می‌کردند باب ایران و عراق را باز کنند شهادت ابومهدی المهندس کنار سردار مقاومت نمادی از وحدت ۲ کشور شد.

کد خبر 4819880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha