۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۳۲

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان خبر داد:

برگزاری اردوی تیم‌ملی بدمینتون در زنجان

برگزاری اردوی تیم‌ملی بدمینتون در زنجان

زنجان-رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان از برگزاری اردوی تیم‌ملی بدمینتون آقایان در زنجان خبر داد.

محمود انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این اردو که دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم‌ملی بدمینتون آقایان به‌شمار می‌رود، قرار است از فردا به مدت ۹ روز در زنجان برگزار شود، افزود: با توجه به زیرساخت‌های مطلوبی که در زنجان وجود دارد، این استان از دیرباز پذیرای اردوهای مختلف تیم‌های ملی در بخش آقایان و بانوان بوده است.

وی با بیان اینکه زنجانی یکی از استان‌هایی است که در رشته بدمینتون حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و از جایگاه مطلوبی در سطح کشور برخوردار است، ادامه داد: در ادوار مختلف اردوهای تیم‌ملی بدمینتون، شاهد حضور ورزشکاران زنجانی در این اردوها بودیم که در اردوی فردا نیز یک ورزشکار زنجانی به نام سروش اسکندری حضور خواهد داشت.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به اینکه تیم‌ملی بدمینتون آقایان ایران، خود را برای حضوری قدرتمند در بیست و نهمین دوره رقابت‌های‌ بین‌المللی بدمینتون جام فجر آماده می‌کند، تصریح کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روزهای پانزدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه امسال در شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

انصاری در خصوص سایر نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌ملی بدمینتون آقایان نیز اظهار کرد: مهران شهبازی و رضا شهبازی از کردستان، علی فقیه‌خراسانی از یزد، محمد پایروند و آرمین زکی‌زاده از تهران، سعید بابیانی از خراسان‌رضوی و مسعود پیروزی از گلستان در این اردو حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان خاطرنشان کرد: غلامرضا باقری از زنجان به همراه نیکزاد شیری، هدایت تیم‌ملی بدمینتون آقایان ایران را بر عهده خواهند داشت.

کد خبر 4820800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha