۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸

رییس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛

بارش برف در محور هراز

بارش برف در محور هراز

دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران از بارش برف در محور هراز و لغزندگی جاده ها در این محور خبر داد و گفت: تردد در محورهای شرق استان تهران روان است.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، از بارش برف در محور هراز و لغزندگی جاده‌ها در این محور خبر داد و گفت: تردد در محورهای شرق استان تهران روان است.

محبی افزود: بارش‬ برف از ساعاتی پیش در شمال شرق استان تهران آغاز شد، اما با وجود بارش ‏برف، محورهای‬ شرق استان تهران باز و تردد در آنها بدون مشکل خاصی در جریان است.

وی گفت: بارش برف تأثیری بر انسداد مسیرها نداشته است و جاده‌های دماوند - فیروزکوه مشکل تردد ندارند و شاهد لغزندگی جاده‌ها در محور رودهن به بومهن هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران بیان داشت: به همه مسافران در حال گذر از جاده‌های شرق استان تهران توصیه می‌کنیم از زنجیر چرخ، البسه کافی گرم و ملزومات سفرهای زمستانی برخوردار باشند.

محبی عنوان داشت: به دلیل فعالیت سامانه بارشی، شهروندان و مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و از مسافران می‌خواهیم، حتماً دقت لازم را در انتخاب مسیر داشته باشند و از هر گونه شتاب و تعجیل در رانندگی خودداری نمایند.

کد خبر 4821150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha