۱۹ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۰۳

رئیس صنعت، معدن و تجارت اردبیل:

رفع موانع تولید در اردبیل مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی است

رفع موانع تولید در اردبیل مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی است

اردبیل - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی عصر پنجشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اردبیل عنوان کرد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از نزدیک و ارائه راهکارهای کارشناسی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکل واحدهای تولیدی می‌تواند به رونق تولید منجر شود.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات ستاد تسهیل راهگشای مشکلات صنعت استان است، افزود: اجرای قانون در عمل به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان است لذا در راستای رونق تولید باید به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به محصولات تولیدی و فعالیت برخی واحدهای صنعتی در استان، گفت: رونق بخشی فعالیت واحدهای تولیدی به واسطه تولیدات خاص آنها زمینه را برای کاهش وابستگی به واردات و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان فراهم می‌کند.

صادقی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با توجه به وظایف ذاتی در پی عملی نمودن برنامه‌های وزارت برای حمایت از واحدهای تولیدی و تسهیل شرایط افزایش بهره وری بخش‌های مختلف است.

گفتنی است در این جلسه به مشکلات ۱۳ مورد از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی رسیدگی و مصوبات لازم صادر شد.

کد خبر 4821540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha