۲۱ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵

استاندار قزوین:

عزم مدیران استان قزوین حل مشکلات تولیدکنندگان است

عزم مدیران استان قزوین حل مشکلات تولیدکنندگان است

قزوین- استاندار قزوین گفت: عزم مدیران دستگاههای اجرایی و روسای بانکهای استان باید رفع موانع تولید، تسهیل در کارها و گره گشایی از مشکلات کارآفرینان و سرمایه گذاران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان صبح شنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر کارگروه تسهیل استان، یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، علیخانی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه اظهار داشت: در ستاد تسهیل باید موانع رونق تولید را شناسایی کرده و برای حل آن اقدام کرد.

وی بیان کرد: هماهنگی بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات تولیدکنندگان ضروری است و همه باید عزم خود را برای رفع موانع جزم کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: گاهی اوقات با تغییر مدیران شاهد تصمیمات متفاوت هستیم در حالی که قرار نیست هر مدیری جابجا شد شاهد تغییرات جدید باشیم.

جمالی پور اظهار داشت: در رفع موانع تولید گاهی مشکلات قانونی هم داریم و در این مواقع لازم است تفسیر ما از قانون به نفع تولیدکننده واقعی باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: شرایط اقتصادی با تشدید تحریم‌ها به گونه‌ای است که همه ما وظیفه داریم از فرماندهان جبهه اقتصادی حمایت کنیم و باید در این جلسات بتوانیم مسیر رونق تولید را هموار کنیم.

وی گفت: همه باید دنبال راهکارهای اجرایی و کارآمد باشیم تا در این شرایط سخت شرایط را برای تولید تسهیل کنیم.

در این جلسه مشکلات ۴ واحد صنعتی در خصوص تسهیلات بانکی، بیمه، مالیات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای آنها اتخاذ شد.

کد خبر 4822409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha