۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران نقش مهمی در توسعه چهارمحال و بختیاری دارند

خبرنگاران نقش مهمی در توسعه چهارمحال و بختیاری دارند

شهرکرد- مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران با فعالیت های رسانه ای خود نقش مهمی در توسعه چهارمحال و بختیاری دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، البرز لله گانی در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه و افزایش خدمات دارند، اظهارداشت: در حادثه سیل امسال اقدامات خوبی توسط رسانه‌ها و بسیجیان انجام شد.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری ضمن تیریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه، افزود: اصحاب رسانه اطلاع رسانی سازنده‌ای در سیل امسال داشتند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان به شکل مرتب حلقه‌های صالحین را تشکیل می‌دهد، گفت: یکی از رسالت‌های بسیج افزایش سواد رسانه برای عموم و اصحاب رسانه است که در چندین نوبت کلاس سواد رسانه برای مردم برگزار شده است.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تغییر حضور بسیج رسانه از حضور محور به برنامه محور از برنامه‌های در دست اجرا است تا مواردی همچون تبیین گفتمان امام راحل انجام شود.

وی گفت: اصحاب رسانه استان به نحو مطلوب موضوعات اجتماعی چهارمحال و بختیاری اعم از بیکاری، آب و.... را کار کردند و در این راستا کمک مسئولان هستند.

وی ادامه داد: موضوع افزایش سواد رسانه‌ای مسئولان استان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تعداد آثار ارسالی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر را نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

کد خبر 4823276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha