۲۳ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۰۲

هفته نوزدهم لیگ دسته اول؛

جدال مدعیان خارج از خانه/ کار سخت گل ریحان مقابل آلومینیوم

جدال مدعیان خارج از خانه/ کار سخت گل ریحان مقابل آلومینیوم

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول امروز با ۹ بازی برگزار می‌شود و مدعیان به جز گل ریحان باید خارج از خانه به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نوزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال امروز و با انجام ۹ بازی به صورت همزمان انجام می‌شود که در این هفته به جز گل ریحان، سایر مدعیان باید خارج از خانه به میدان بروند.

گل ریحان تنها تیم بدون شکست مسابقات در هفته نوزدهم میزبان آلومینیوم اراک است که به تازگی رسول خطیبی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد. خطیبی در اولین حضورش روی نیمکت این تیم نتیجه خوبی گرفت تا مشخص شود گل ریحان در همین بازی خانگی هم کار ساده‌ای در پیش ندارد.

مس رفسنجان صدرنشین کنونی مسابقات امروز در اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. آبی پوشان اهواز که با سهراب بختیاری زاده متحول شده اند و هفته گذشته هم بادران را در تهران شکست داده بودند، امیدوارند امروز صدرنشین مسابقات را شکست دهند تا شرایط خودشان در جدول بهبود پیدا کند.

نود ارومیه یکی از تیم‌های مدعی که در رده سوم جدول قرار دارد میهمان سپیدرود رشت است و در صورت پیروزی در این دیدار و شکست احتمالی مس رفسنجان و گل گهر، می‌تواند برای رسیدن به صدر جدول امیدوار باشد.

فجر سپاسی امروز روی کاغذ کار ساده‌تری نسبت به دیگر مدعیان دارد. شاگردان مهابادی که در رده چهارم جدول قرار دارند و فاصله‌شان با صدر جدول تنها ۳ امتیاز است، میهمان شهرداری تبریز هستند. تیم تبریزی با ۷ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و با ۳۳ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی مسابقات را دارد که این آمار نشان می‌دهد شیرازی‌ها کار سختی برای کسب ۳ امتیاز بازی نداشته باشند.

برنامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ دسته اول به شرح زیر است؛

* سپیدرود رشت - نود ارومیه
* استقلال خوزستان - مس رفسنجان
* نیروی زمینی - بادران
* شهرداری تبریز - فجر سپاسی
* قشقایی - خوشه طلایی
* سرخ پوشان پاکدشت - داماش گیلان
* آرمان گهر - ملوان
* رایکا بابل - مس کرمان
* گل ریحان البرز - آلومینیوم اراک

تمامی بازی‌های امروز از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود.

کد خبر 4824059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha